۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۶۰۳۹۲۷
آیت الله حیدری:

انتظار فرج، مطالبه گری و جهاد است

انتظار فرج، مطالبه گری و جهاد است
آیت الله حیدری با اشاره به اینکه انسان منتظر احساس مسؤولیت می‌کند، گفت: انتظار فرج سکوت و سکون نیست بلکه حرکت، مطالبه گری و جهاد است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، امام جمعه موقت اهواز، شامگاه گذشته در جشن میلاد حضرت صاحب الزمان (عج)، در منطقه شهرک برق اهواز با بیان اینکه انسان باید خود را برای ظهور امام زمان (عج) آماده کند، عنوان داشت: منتظر ظهور، اول باید خودش را اصلاح کند، سپس خانواده و اطرافیانش و پس از آن برای اصلاح جامعه تلاش کند.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه انسان منتظر احساس مسؤولیت می‌کند، اظهار داشت: انتظار فرج سکوت و سکون نیست بلکه حرکت، مطالبه گری، جهاد و تلاش برای اصلاح جامعه است تا شرایط برای ظهور آماده شود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه انتظار صرف و بدون حرکت مخرب است، تصریح کرد: اینگونه نباشد که بگوییم امام زمان (عج) ظهور می‌کند، خودش دنیا را پر از عدل و داد خواهد کرد و در عین حال امر معروف و نهی از منکر و مسؤولیت پذیری فراموش شود.

آیت الله حیدری ادامه داد: اگر می‌خواهیم منتظر حقیقی باشیم باید خود، خانه، اطرافیان و جامعه را برای ورود و فرج امام (عج) آماده کنیم.

وی تصریح کرد: سیل خوزستان و حرکت مردم از تمام کشور و حتی از خارج برای کمک به مردم خوزستان و این احساس مسؤولیت و حرکت برای اصلاح خود، نوعی آمادگی برای ظهور آقا امام زمان (عج) است./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات