۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۶۰۳۹۴۴
معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام:

سپاه خار چشم دشمنان نظام اسلامی است

سپاه خار چشم دشمنان نظام اسلامی است
معاون حوزه علمیه استان ایلام گفت: سپاه که یک نهاد مردمی و انقلابی است در طول چهل سال کارنامه درخشان در تمامی عرصه هایی که ماموریت داشته از خود به جای گذاشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام مهدی تقوایی، معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام، امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خار چشم دشمنان است.

وی افزود: در آغاز انقلاب اسلامی ایران استکبار جهانی همواره در تلاش بوده تا با ریشه کن کردن نظام اسلامی راه را برای چپاولگری خود هموار کند اما این سپاه بود که مانند سد در مقابل آنها ایستاده است.

حجت الاسلام تقوایی خاطر نشان کرد: بنا به گفته امام راحل اگر سپاه نبود کشور هم نبود و این جمله بیانگر اهمیت و نقش مهم سپاه در دفاع از میهن اسلامی است.

معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام ابراز کرد: نظام سلطه و در راس آن آمریکا که به گفته رییس جمهور فعلیش خود آنها پدید آورنده گروه های تکفیری تروریستی بودند از این نهاد انقلابی و مردمی کینه به دل دارد.

وی ادامه داد: سپاه که یک نهاد مردمی و انقلابی است در طول چهل سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی کارنامه درخشانی در تمامی عرصه هایی که ماموریت داشته از خود به جای گذاشته است.

این مدرس حوزه با بیان اینکه سپاه برای دفاع از میهن و مردم بارها از جان گذشتگی کرده است، گفت: در این چهل سال هر جا بحث دفاع از میهن، مردم، ارزش ها و آرمانها باشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صف اول قرار خواهد داشت.

حجت الاسلام تقوایی تاکید کرد: تروریستی نامیدن این نهاد انقلابی و مردمی از سر ضعف و ترس نظام سلطه و رژیم صهیونیستی از وجود سپاه در منطقه بوده زیرا که عامل بر هم زدن معادلات استکباری و شیطانی آنها است.

وی در پایان ضمن تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواستار تقویت هرچه بیشتر این نهاد از سوی مسؤولان شد./879/پ310/ب1

جلال وحید نیا
ارسال نظرات