۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۶۰۳۹۹۱
امام جمعه ایلام:

تولید برنامه‌های فاخر صداوسیما را برنده نهایی جنگ نرم با دشمن می‌کند

تولید برنامه‌های فاخر صداوسیما را برنده نهایی جنگ نرم با دشمن می‌کند
امام جمعه ایلام در بازدید از بخش ها ی مختلف صدا و سیمای مرکز ایلام، گفت: تولید برنامه‌های فاخر، صدا و سیما را برنده نهایی جنگ نرم با دشمن می‌کند.

به گزارش خبرگزاری رسا، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بازدید از بخش های مختلف صدا، سیما، خبر، مجازی، فنی و استودیوهای پخش زنده تلویزیون و رادیودر جریان فعالیت شبانه روزی عوامل و دست اندرکاران پر تلاش رسانه استانی قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار در نشست شورای مدیران صدا و سیمای مرکز ایلام که با حضور مدیر کل و مدیران مرکز برگزار شد با تقدیر از تلاش اثر گذار معاونت های مختلف صدا و سیما ی مرکز ایلام در جذب مخاطب و همچنین انعکاس ظرفیت ها و مشکلات استان در شبکه ها ی مختلف گفت:عملکرد رسانه استانی مرکز ایلام در همایش بزرگ اربعین و همچنین در خصوص انعکاس مشکلات و مطالبات مردم استان در سیل اخیر قابل تقدیر و تشکر است.

وی به وظیفه سنگین دست اندرکاران رسانه در تبیین اسلام واقعی و القای فرهنگ غنی اسلام در جامعه اشاره کرد و افزود:برنامه سازان صدا و سیما ی مرکز ایلام با استفاده از زبان هنر و همچنین ظرفیت نیرو های مستعد و متعهد خود می بایست ضمن جذب مخاطب ،برنده نهایی جنگ نرم با دشمن باشند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام هم در نشست شورای مدیران مرکز با تبریک میلاد منجی عالم بشریت و همچنین تقدیر از حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در جمع کارکنان صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: رسانه استانی مرکز ایلام با پخش 24 ساعته برنامه های خود، نه تنها تمام مناطق کشور بلکه بسیاری از نقاط خارج از کشور را هم از نظر رادیویی و تلویزیونی تحت پوشش قرار می دهد.

بازوند با اشاره به اجرای صحیح تعهدات سازمان در حوزه های مختلف صدا، سیما، خبر و مجازی افزود: در حال حاضر پوشش دیجیتال در استان 97 درصد و پوشش آنالوگ صد درصد می باشد.

وی به حادثه سیل اخیر پرداخت و گفت: عملکرد مثبت و حضور به موقع و سریع همکاران ما موجب شد علیرغم وسیع نبودن ابعاد فاجعه سیل در استان ایلام مطالبات مردم استان در حادثه سیل به اندزه مردم سیل زده لرستان، خوزستان و گلستان مورد توجه مسئولین قرار گیرد.

پس از پایان نشست شورای مدیران صدا و سیمای مرکز ایلام، با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام مراسم جشنی در مرکز برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تباردر این مراسم با تبریک سالروز میلاد مبارک حضرت ولی عصر (عج) گفت: برای برطرف شدن مشکلات جامعه اسلامی باید مقدمات ظهور و شرایط تشکیل حکومت جهانی به رهبری آقا امام زمان (عج)را فراهم کنیم.

تقدیر از فعالان قرآنی مرکز، برگزاری مولودی خوانی و اجرای مسابقه از جمله بخش های مراسم جشن میلاد نیمه شعبان بود.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات