۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۶۰۳۹۹۴
دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه خبر داد؛

توزیع ۷۷ هزار سری جهیزیه | آمادگی برای مشارکت در بازسازی مناطق سیل زده

توزیع ۷۷ هزار سری جهیزیه | آمادگی برای مشارکت در بازسازی مناطق سیل زده
دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران از توزیع ۷۷ هزار سری جهیزیه توسط سپاه در کشور طی دو سال اخیر بین زوج های جوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار سید ضیا الدین حزنی در مراسم اهدای ۱۷۵ سری جهیزیه در ایلام اظهار داشت: یکی از اولویت‌های قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در سطح کشور ازدواج آسان با استفاده از تأمین جهیزیه زوج‌های جوان است.

وی افزود: در این راستا طی دو سال گذشته قرارگاه محرومیت زدایی سپاه با همکاری دولت، نهادهای خیریه، کمیته امداد، آستان قدس و… بیش از ۷۷ هزار سری جهیزیه در کشور توزیع کرده است.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران عنوان کرد: بیش از ۳۸۵ میلیارد و ۱۲۵ میلیون تومان میزان اعتبار این تعداد جهیزیه بوده است.

سردار حزنی تصریح کرد: بیش از ۹ هزار ۵۱۶ پروژه عمرانی و غیر عمرانی نیز در راستای محرومیت زدایی در ایلام اجرایی شده که برای این میزان طرح بیش از ۷۹ میلیارد تومان اختصاص یافته که تاکنون بیش از ۵۸ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی از آمادگی کامل سپاه برای بازسازی مناطق سیل زده با نهادهای مختلف خبر داد و گفت: تمامی موتورپمپ‌های کشاورزان ایلامی که بر اثر سیل تخریب شده، سپاه حاضر است تمامی این موتورها را به طور رایگان تعمیر کند.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران عنوان کرد: همچنین سپاه در امر بازسازی و تعمیر منازل مسکونی مردم مناطق سیل زده از آمادگی کامل برخوردار است و بخشی از کارها را تقبل کرده، همچنین آمادگی مشارکت برای تهیه لوازم خانگی مردم مناطق سیل زده با دستگاه‌های اجرایی استان‌های سیل زده هستیم.

عباس قاسم پور
ارسال نظرات