۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۶۰۴۰۰۵
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

وحدت و همدلی رمز پیروزی در مقابل توطئه‌های دشمنان است

وحدت و همدلی رمز پیروزی در مقابل توطئه‌های دشمنان است
امام جمعه زنجان بابیان اینکه وحدت و همدلی رمز پیروزی در مقابل توطئه‌های دشمنان است، گفت: اگر متحد و پشت سر رهبری حرکت کنیم موفق خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی در جمع مسئولان شهرستان ایجرود در محل فرمانداری ایجرود، با بیان اینکه وحدت و همدلی رمز پیروزی در مقابل توطئه‌های دشمنان است، افزود: اگر متحد و پشت رهبری حرکت کنیم موفق خواهیم بود.

وی اظهار کرد: در ۴۰ سال گذشته این همدلی و باهم بودن‌ها باعث شده تا دشمن نتواند به این کشور غلبه کند، بنابراین باید اتحاد و وحدت بین مردم تقویت شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان گفت: خوشبختانه به برکت پیروزی انقلاب اسلامی شاهد توسعه همه‌جانبه کشور در همه بخش‌ها هستیم که این خود برای اقتدار کشور بسیار مهم است.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی تأکید کرد: قبل از انقلاب امکانات خوبی در کشور و به تبع در استان زنجان وجود نداشت ولی امروز امکانات خوبی در کشور وجود دارد.

وی افزود: ایران از قدرت منطقه‌ای به‌قدرت جهانی تبدیل‌شده و این مهم با ایستادگی، اتحاد و ولایتمداری ملت بزرگ ایران محقق شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان ابراز کرد: گام اول انقلاب را با سلامتی و با همراهی ملت و راهنمایی‌های مقام معظم رهبری پشت سر گذاشتیم و امروز هم باقدرت و اقتدار گام دوم انقلاب را با همدلی سپری می‌کنیم.

عباس قاسم پور
ارسال نظرات