۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۶۰۴۰۲۱
حجت الاسلام والمسلمین شعبانی:

حفظ انقلاب مبتنی بر آرمان‌های امام و رهبری وظیفه طلاب و مبلغان است + فیلم

حفظ انقلاب مبتنی بر آرمان‌های امام و رهبری وظیفه طلاب و مبلغان است + فیلم
امام جمعه همدان گفت: حفظ انقلاب اسلامی مبتنی بر آرمان‌های امام و بیانات رهبر معظم انقلاب وظیفه همه طلاب و مبلغان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی امام جمعه همدان ظهر امروز در همایش طلایه ‌داران تبلیغ در جمع مبلغان استان همدان بیانیه گام دوم انقلاب را نقشه راهی برای رسیدن به تمدن اسلامی دانست و گفت: معنویت و اخلاق دو موضوعی است که امروز در جامعه بسیار مورد توجه مردم در سرار دنیا قرار گرفته است.

وی افزود: استکبار در برابر این معنویت و اخلاق، معنویت بدون ولایت را ترویج می دهند که بسیار خطرناک است و باید گفت خطر آن از بی‌دینی نیز بیشتر است.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی رواج دین داری بدون ولایت را از نقشه های دشمنان برشمرد و تاکید کرد: دشمن با ترویج یک تغذیه نامناسب در بین جوانان اشتهای آنان را کور می‌کند و از این طریق دین گزینشی را ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه امروز با معنویت‌هایی روبرو هستیم که ساختگی و از ولایت جدا است و همه می ‌دانیم که این معنویت سازنده و ارزشمند نخواهد بود و نیازمند برخورد جدی می باشد.

امام جمعه همدان با تاکید بر این که باید در برابر رواج دین گزینشی در بین جوانان مقابله کنیم یادآور شد: باید جوانان را با قرآن آشنا کنیم و با تولید محتواهایی مبتنی بر قرآن جلوی گمراه شده جوانان را بگیریم.

وی مسؤولیت اصلی حفظ انقلاب اسلامی را بر دوش روحانیت عنوان کرد و اظهار داشت: حفظ انقلاب اسلامی مبتنی بر آرمان‌های امام و بیانات رهبر معظم انقلاب وظیفه همه طلاب و مبلغان است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان یادآور شد: بصیرت افزایی و تشریح حقایق انقلاب و از بین بردن شبهاتی که از طرف دشمنان ایجاد می شود امروز بر عهده روحانیان است.

وی روحانیت را دارای توان تحلیل‌ و تبیین‌ موضوعات مختلف دانست و گفت: بر اساس آنچه تا به حال انجام شده و به ثبت رسیده است حاکی از آن است که روحانیت به خوبی در این حوزه ورود کرده و موفق هم بوده اند.

امام جمعه همدان به فعالیت روحانیان در کمک رسانی به مردم سیل زده اشاره کرد و اظهار داشت:‌ در این سیل‌ تهاجم‌ هایی شکل گرفت تا مانع از انتقال پیام حضور روحانیت در بین مردم شود اما به حمدالله همه آن ها با شکست مواجه شدند./979/پ210/ب1

تعداد بازدید : 3
هادی شاملو
ارسال نظرات