۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۶۰۴۰۳۴
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان:

روحانیت در منسجم کردن مردم نقش اساسی دارد

روحانیت در منسجم کردن مردم نقش اساسی دارد
حجت‌الاسلام دشتکی گفت: مبلغان به عنوان علمداران و پشتیبانان اصلی نظام و رهبری برای انسجام ‌بخشی به جبهه انقلاب اسلامی باید در تمام صحنه ها حاضر باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت‌الاسلام علی دشتکی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان ظهر امروز در همایش طلایه ‌داران تبلیغ با اشاره به این که روحانیت مردم را به سوی قرآن و عترت دعوت می کنند اظهار داشت: این دعوت متضمن سعادت مادی و معنوی بشر است و در جای جای مناجات شعبانیه نیز عظمت کار مبلغان مشهود است.

حجت‌الاسلام دشتکی یادآور شد: این که جمهوری اسلامی مورد توجه ملت ها و بخش های مختلف مدیریتی جهان امروز قرار گرفته به برکت تبیین محوریت قران و عترت و احکام دینی و اسلامی می باشد که با حمایت مردم تا به امروز به اینجا رسیده است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر اجتماعی شدن امور تاکید دارند خاطر نشان کرد: مبلغان به عنوان علمداران و پشتیبانان اصلی نظام و رهبری برای انسجام ‌بخشی به جبهه انقلاب اسلامی باید در تمام صحنه ها حاضر باشند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان با تشکر از فعالیت های روحانیان در کمک رسانی به مردم سیل زده تصریح کرد: حرکت روحانیت در این اتفاقات مایه افتخار است چرا که در حرکت های جهادی این چنینی می توانند مردم دیگر را هم با خود همراه کنند.

وی به استفاده از ظرفیت های ماه رمضان تاکید کرد و گفت: در این ماه با همراه کردن جمعیت های اطراف خودمان باید زمینه ساز اجتماعی شدن امور مختلف باشیم.

حجت‌الاسلام دشتکی یادآور شد: مدیریت محله محور یکی از موضوعاتی است که در باب تحقق بیانیه گام دوم مطرح شده است و مبلغان در اجرایی کردن آن نقشه اصلی را عهده دار هستند.

وی به مشکلات مدیریتی در سیل های اخیر اشاره کرد و گفت: علت مشکلات مدیریتی که شاهد آن بودیم کاهش قدرتهای مرکزی است که با اجرایی کردن طرح مدیریت محله محور می توان با این مشکل مقابله کرد و باید آن را در اولویت های خود قرار دهیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان شبکه سازی و تشکیل جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلابی را از دیگر اهداف مبلغان در ماه مبارک رمضان عنوان کرد و افزود: با اجرای برنامه های مختلف به دنبال آن هستیم که همه اقشار مردم با ضرورت های مهم جامعه آشنا شوند و همه پای کار بیایند./979/پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات