۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۶۰۴۰۳۶

«۳۷ سال» حاج احمد متوسلیان منتشر شد

«۳۷ سال» حاج احمد متوسلیان منتشر شد
کتاب ۳۷ سال جدیترین اثر حمید داود آبادی است که همزمان با سی ودومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به همت انتشارات شهید کاظمی منتشر و عرضه می‌شود.
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، کتاب ۳۷ سال جدیترین اثر حمید داود آبادی به همت انتشارات شهید کاظمی منتشر و در سی ودومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.
۳۷ سال از روز یک شنبه تلخی که در پست بازرسی برباره در شمال بیروت، آن حادثه تلخ اتفاق افتاد، می‌گذرد.
در آن روز گرم تابستان شرجی لبنان، شبه نظامیان فالانژیست مسیحی – مارونی که نقش جاده صاف کن و مزدور اسرائیل را برای اشغال لبنان ایفا می‌کردند، دست به جنایتی فراموش نشدنی زدند.
ربودن حاج احمد متوسلیان فرمانده قوای محمد رسول الله (ص) که از ایران برای دفاع از مظلومان لبنان اعزام شده بودند، سیدمحسن موسوی کاردار سفارت ایران در بیروت، کاظم اخوان خبرنگار و عکاس خبرگزاری ایرنا و بسیجی رزمنده تقی رستگار، طولانی‌ترین حادثه ربایش ۴ نفر را رقم زد.
از آن تاریخ تا به امروز، اخبار ضد و نقیضی منتشر شده است که هیچ کدام سندیت نداشته و همه بر حدسیات و ادعا‌ها مبتنی است.
در این کتاب، سعی شده است حتی المقدور با نگاه به ادعاها، نقابی به حقیقت زده شود.
بدان امید که هر چه زودتر سرنوشت آن عزیزان مشخص شود تا مادر چشم انتظار حاج احمد متوسلیان، همسر و فرزند سیدمحسن موسوی و دیگران از نگرانی رهایی یابند.
کتاب ۳۷ سال جدیترین اثر حمید داود آبادی است که همزمان با ایام سی ودومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر و عرضه می‌گردد.
علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب ۳۷سال می‌توانند با حضور در سی ودومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در غرفه انتشارات شهید کاظمی خرید و یا از طریق سایت manvaketab.ir با ۲۰ درصد تخفیف تهیه نمایند. /۹۲۵/د ۱۰۲/ش
ارسال نظرات