۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۶۰۴۰۳۸
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

تلاش آمریکا برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌ در خاورمیانه بی فایده است

تلاش آمریکا برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌ در خاورمیانه بی فایده است
حجت الاسلام صادقی گفت: ملت ایران فشار‌های اقتصادی را تحمل می‌کنند، اما هیچ گاه تسلیم خواسته‌های نامشروع آمریکایی‌ها نخواهند شد.
حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، به جنایت‌های آمریکا علیه ملت ایران در چهاردهه اخیر اشاره کرد و گفت: این رژیم جنایت کار از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز هر چه در توان برای نابودی انقلاب و نظام به کار گرفت.
 
حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که انقلاب اسلامی دستان آلوده آمریکایی‌ها را از کشورمان قطع کرد، بیان داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی آمریکایی‌ها تلاش بسیاری برای نفوذ و سلطه در ایران انجام دادند، اما همواره شکست خوردند.
 
وی دشمنی آمریکایی‌ها با ملت ایران با کاملاً آشکار دانست و با بیان این که رژیم آمریکا هیچ گاه به دنبال دوستی با ملت ایران نبوده است، خاطرنشان کرد: آن‌ها تا زمانی که در کشوری منافعی داشته باشند همه توان خود را برای سلطه به آن کشور به کار می‌گیرند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکایی‌ها جنایت‌های بسیاری در دهه‌های اخیر در کشور‌های مختلف به ویژه منطقه خاورمیانه مرتکب شده اند، گفت: وضعیت امروز سوریه، عراق، افغانستان، پاکستان و یمن نتیجه دخالت‌های نامشروع آمریکایی‌ها و برخی کشور‌های مرتجع و دست نشانده عربی منطقه است.
 
حجت الاسلام صادقی با تأکید براین که آمریکایی‌ها شکست‌های سنگینی را از جمهوری اسلامی ایران در منطقه متحمل شده اند، افزود: این همه عصبانیت آمریکایی‌ها از ملت ایران به دلیل همین شکست‌هایی است که آن‌ها در طی سال‌ها حضور در منطقه خورده اند.
 
وی با بیان این که امروز آمریکایی‌ها در پایین‌ترین سطح قدرت منطقه‌ای و جهانی هستند، گفت: قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی، فشار‌های اقتصادی به ملت ایران و تحریم نفتی کشورمان همه این‌ها نتیجه شکست‌های آمریکایی‌ها در برابر اقتدار ملت ایران است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت ایران چهل سال است از سوی این رژیم مستبد و جنایت کار مورد تحریم‌های ظالمانه قرار گرفته است، ادامه داد:، اما این فشار‌های ظالمانه هیچ گاه موجب عقب نشینی ملت ایران از اهداف و مواضع به حق خود نشده است.
 
حجت الاسلام صادقی با تأکید براین که ملت ایران فشار‌های اقتصادی را تحمل می‌کنند، اما هیچ گاه تسلیم خواسته‌های نامشروع آمریکایی‌ها نخواهند شد، گفت: آمریکایی‌ها با نمایش‌های تبلیغاتی نظیر تروریست خواندن سپاه و تحریم نفت ایران تلاش می‌کند بر شکست‌های مفتضحانه خود در منطقه خاورمیانه سرپوش بگذارد.
 
وی با بیان این که سال‌ها است که شاهد افول قدرت آمریکایی‌ها در جهان هستیم، بیان داشت: سران جنایت کار رژیم آمریکا نمی‌توانند با نمایش‌های دروغین و عوام پسندانه بر جنایت‌ها و همچنین شکست‌های خود در جهان سرپوش بگذارند./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات