۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۶
کد خبر: ۶۰۴۰۴۴
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی مطرح کرد؛

عزت دنیا، رستگاری آخرت و رعب در قلب دشمنان سه دُر گران‌بهای نظام

عزت دنیا، رستگاری آخرت و رعب در قلب دشمنان سه دُر گران‌بهای نظام
امام‌جمعه بجنورد گفت: سه دُر گران‌بهای عزت دنیا، رستگاری آخرت و ایجاد رعب و ترس در قلب ظالمان و مستکبران سرمایه‌های انقلاب ما هستند که باید از آن‌ها حفاظت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در نشست ائمه جمعه استان، با اشاره به حدیثی از امام باقر (ع)، گفت: این امام همام می‌فرماید: «إِنَّ اَللَّهَ تَبَارَک وَ تَعَالَی أَعْطَی اَلْمُؤْمِنَ ثَلاَثَ خِصَالٍ اَلْعِزَّ فِی اَلدُّنْیا وَ اَلْآخِرَةِ وَ اَلْفَلْجَ فِی اَلدُّنْیا وَ اَلْآخِرَةِ وَ اَلْمَهَابَةَ فِی صُدُورِ اَلظَّالِمِینَ».

وی ادامه داد: بنا به فرموده امام باقر (ع) خدای تبارک و تعالی به مؤمن سه خصلت ارجمندی در دنیا و آخرت، رستگاری در دنیا و آخرت و هیبت در سینهٔ ستم‌پیشگان را ارمغان کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: درواقع سه در گران‌بهای عزت دنیا، رستگاری آخرت و ایجاد رعب و ترس در قلب ظالمان و مستکبران سرمایه‌های انقلاب ما هستند که باید از آن‌ها حفاظت و حراست کنیم.

امام‌جمعه بجنورد با بیان اینکه عزت در دنیا به معنای نفوذناپذیری است، گفت: امروز ملت ما و مؤمنان به خدا و پیامبر در دنیا عزیز و نفوذناپذیر شده‌اند و اجازه نفوذ به دشمن را نمی‌دهند؛ زیرا اکنون بنیان مرصوصی به نام نظام اسلامی درست شده که تار و پود آن بر اساس عزت تنیده شده است.

وی تصریح کرد: دشمنان 40 سال است تلاش کرده و خود را به زمین و زمان می‌زنند که در این دژ مستحکم نفوذ کنند اما نمی‌توانند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه اگر ملتی درست به وظیفه ایمانی خود عمل کند دشمن از او می‌ترسد، گفت: امروز خداوند از جانب امت اسلام و ملت با ایمان ما هیبت و ترس عظیمی در قلب کافران و ظالمان افکنده است.

وی افزود: اینکه دشمنان اصطلاح ایران هراسی را رواج داده‌اند درواقع آدرس نادرست است؛ زیرا درواقع آن‌ها از اسلام و ایمان ترس داشته و از باورهای ملت ما که با الله‌اکبر در جبهه پیش می‌رفت هراس دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در ادامه با اشاره به نقش جوانان در استقلال و قطع وابستگی کشور از بیگانگان، اظهار کرد: قرار است کشور ما مستقل بوده و با ابرقدرت‌های خدعه گر کنار نیاید؛ چون این‌ها با ما کنار نمی‌آیند و با اصل انقلاب مشکل و عناد دارند.

وی افزود: باید خود ما گلیم خود را از آب بیرون بکشیم؛ زیرا تجربه نشان داده آمریکا و اروپا اگر دست ما را قطع نکنند دست نمی‌گیرند؛ بر این اساس اکنون که از دشمنان یأس داریم باید به خودمان و جوانان امید داشته باشیم زیرا ظرفیت‌های ذاتی و فعلی جوانان بسیار بالا بوده و می‌توانیم با تکیه بر آن‌ها مشکلات موجود را مرتفع کنیم./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات