۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۶۰۴۰۴۶
یادداشت طلبگی؛

رنج‌نامه‌ یک جوان انقلابی

رنج‌نامه‌ یک جوان انقلابی
دشمن پیمان شکست و برخی‌ها صلابت ایران را شکستند و بعد از تحریف تاریخ، قرآن را تحریف کردند و گفتند: ما به سیره عمل می‌کنیم و هر چه پیمان بشکنند باز برسر پیمان می‌ایستیم.

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا، وقتی صحبت از مذاکره با آمریکا جدی شد، گفتیم مذاکره با دشمن، چرا؟! گفتند: ما پیرو سیره اهل‌بیتیم، ما پیرو اباعبدالله‌الحسین(ع) هستیم؛ از میان درس‌های صبر و استقامت و «هیهات من الذله» در کربلا درس مذاکره گرفتند. گفتند: مگر شب عاشورا امام حسین(ع) با عمر سعد ملعون مذاکره نکرد؛ ما هم با دشمن مذاکره می‌کنیم.

رهبر انقلاب اسلامی، چه صبر عجیبی دارند؛ یک سال سکوت، تا شاید کسی در مقابل این تحریف قد علم کند؛ اما دریغ از یک جواب. اما ایشان چه زیبا سکوت را شکستند؛ «مذاکره امام حسین(ع) اتمام حجت بود، نه بده و بستان»، اتمام حجت امام کجا و مذاکره برد برد شما کجا. گذشت ... .

تحریف قرآن و سیره

رهبر انقلاب فرمودند: اگر برجام را پاره کنند ما آن را آتش می زنیم. لذت بردیم از قاطعیت کلامشان، اما برخی‌ها حرفی زدند که این شیرینی را بر کاممان تلخ کردند: برخی فکر می‌کنند قطعنامه‌ای است و ... از مردم غیور وطنم خجالت می‌کشم بنویسم.

دشمنِ قسم‌خورده، همان راهی رفت که رهبری فرموده بودند؛ پیمان شکست، اما دیگران صلابت ایران را شکستند و بعد از تحریف تاریخ، به تحریف قرآن روی آورده و گفتند: ما به سیره پیغمبرمان عمل می‌کنیم و هر چه پیمان بشکنند باز برسر پیمان می‌ایستیم«ینقضون عهدهم فی کل مره.»

اما مگر ادامه‌ی این آیه را نخوانده‌اند که خداوند در سوره انفال آیه ۵۶ - ۵۸ می‌فرمایند: اگر کافران عهد شکستند دو حالت دارد؛ یکی آنکه آنان‌را طوری تار ومارکنید تا دیگر کسی جرات نکند با شما نقض عهد کند« فشرّد بهم من خلفهم» و دیگر اگر در زمان صلح بود، عهد‌نامه را به طرفشان پرتاب کنید« فانبذ الیهم علی سواء»

تحریف قرآن و عقاید

اینان با خود گفتند: فایده ندارد، باید ولایت فقیه را خراب کنند تا بتوانند کارهایشان را انجام دهند پس عقاید ما را تحریف کردند و عصمت پیامبر را زیر سوال بردند، از همه می‌شود انتقاد کرد حتی از پیامبر(ص)!

مگر ابتدای سوره معارج را نخوانده‌اند که«نعمان بن حارث» از پیامبر در مورد ولایت مولا امیرالمومنین علی(ع) انتقاد کرد و خداوند با سنگریزه‌ای جوابش را داد.

تحریف نهج البلاغه

اما باز هم درس نگرفتند و به کارنامه سیاه خود، تحریف نهج البلاغه را افزودند و گفتند: مبنای حکومت و ولایت رأی مردم است و امر الهی را خود عهده‌دار شدند. 

تمسخر ارزش های دینی

کدام شیعه‌ای هست که ارزش‌های دینی ما را مسخره کرده و همنوا با منافقان و کافران می‌شود و فرشتگان الهی همچون نکیر و منکر را به استهزاء گرفته و در پاسخ به سوال(مَن ربک و مَن امامک) آنها می‌خندد و به زبان محلی جواب می‌دهد: می دانم ولی نمی‌خواهم بگویم.

باید خطاب به ولی جامعه گفت: رهبرم شرمنده‌ام، می‌دانم که اگر قطره‌ای از دریای بصیرت شما در ما بود انتخاب‌های بهتری داشتیم. می‌دانم کم‌کاری کردم.

کلام آخر

دو گروه در شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و از بین رفتن ولایت امیرالمومنین(ع) نقش داشتند؛ یکی منافقین که حضرت فاطمه زهرا(س) آبرویشان را ریخته است و اما گروه دیگر سکوت کنندگان ـ مانند علمایی که می‌گویند این مباحث سیاسی به ما ربطی ندارد ـ هستند که تاثیر غیر مستقیم و فوق العاده‌ای در مسائل دارند؛ التماس بصیرت/918/ی704/س

مراد علی عربی

ارسال نظرات