۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۹
کد خبر: ۶۰۴۰۵۳
حجت الاسلام سپهر:

مبارزه با طاغوت توأم با مردم داری در واژه سپاه تعریف می‌شود

مبارزه با طاغوت توأم با مردم داری در واژه سپاه تعریف می‌شود
حجت الاسلام سپهر گفت: الگوی تام فرهنگ استکبارستیزی و مبارزه با طاغوت توأم با مردم داری و ولایت محوری در واژه سپاه پاسداران تعریف می‌شود.
حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اقدام آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست گرو‌ه های تروریستی اظهار داشت: هویت آمریکا مبتنی بر دفاع از آرمان‌های کشور‌ها با چنین اقدامی رو شد ضمن اینکه در بحران سیل با ممانعت از رسیدن کمک‌های جهانی به ایران بار دیگر پرده‌های نفاق کنار رفت و ماهیتش برای مسلمانان و جهانیان معلوم گردید.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان بیان داشت: انقلاب اسلامی، آموزه‌های دینی را در جهان احیا کرد؛ از جمله روحیه استکبارستیزی که برگرفته از مکتب امام حسین (ع) است و امروزه بسیاری از آزادی خواهان جهان در تأسی از ملت ایران روحیه کفرستیزی و استکبارستیزی و آزادی خواهی را فرا گرفتند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه الگوی تام فرهنگ استکبارستیزی و مبارزه با طاغوت توأم با مردم داری و ولایت محوری در واژه سپاه پاسداران تعریف می‌شود، گفت: سپاه عملا ترجمه آیه «اشداء علی الکفار و رحماء بینهم» است که در مبارزه با داعش، طاغوت، منافقین و بعث در نهایت اقتدار و شدت بوده و در مردم داری، متواضع و مهربان است.

حجت الاسلام سپهر با بیان اینکه سپاه آموزه و فرهنگ بوده و در یک نهاد نظامی خلاصه نمی‌شود، افزود: سپاه مروج اسلام ناب محمدی و علوی، شهادت طلبی حسینی و عدالت خواهی مهدوی است و در عین حال سرباز ولایت فقیه در عرصه فرهنگ و عمران بوده و هست.

وی سپاه را یک اندیشه برشمرد و عنوان داشت: سپاه با چنین جامعیتی باید برای دشمنان به ویژه استبکار ترسناک و غیرقابل تحمل باشد؛ از این رو دشمنان برخلاف رویه‌ها و قوانین بین المللی یک نهاد نظامی رسمی را به عنوان گروه تروریستی معرفی می‌کنند حال آنکه چنین دشمنانی، خود سازنده تروریسم هستند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان ادامه داد: تنها گاو‌های شیرده احمق از اقدام ترامپ حمایت کردند حال آنکه روز به روز مقبولیت سپاه بیشتر شده و بسیاری از کشور‌ها با اقدام رییس جمهور آمریکا مخالف شدند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات