۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۳
کد خبر: ۶۰۴۰۵۸
معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان تشریح کرد؛

روند برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ

روند برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ
حجت الاسلام ارتقایی گفت: امسال برای دومین سال متوالی همایش طلایه داران تبلیغ با همکاری حوزه علمیه استان و سازمان تبلیغات برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی ارتقایی معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ در استان همدان یادآور شد: امسال برای دومین سال متوالی این همایش با همکاری حوزه علمیه استان و سازمان تبلیغات برگزار شد.

وی افزود: در سال های گذشته هر نهاد به صورت جداگانه این برنامه را اجرا می کرد که با مشکلات زیادی همراه بود از این رو با هماهنگی های صورت گرفته ما بین حوزه و سازمان تبلغات قرار بر این شد که همایش به صورت مشترک برگزار شود.

حجت الاسلام ارتقایی به اعضای همایش اشاره کرد و گفت: حاضران در جلسه متشکل از مبلغان آزاد، مبلغان هجرتی و مبلغان مستقر در سازمان تبلیغات بودند که بر اساس موضوعات مختلف مورد پایش قرار گرفتند.

وی تاکید کرد: وفاق و همراهی خوبی بین حوزه و سازمان تبلیغات حکم فرما است به طوری که سخت افزار و نرم افزار برگزاری مراسم را سازمان تبلیغات به صورت کامل در اختیار حوزه قرار داده است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان به تشریح فعالیت های صورت گرفته در مراسم پرداخت و یادآور شد: منظور از سخت افزار همان کارهای اجرایی بود که صفر تا صد برنامه بر عهده حوزه بود و امور نرم افزاری به محتوای برنامه اشاره دارد که همه توسط عزیزان حوزوی انجام شد.

وی با بیان این که سازمان تبلیغات نقش تامین بودجه را بر عهده داشت خاطر نشان کرد: سال گذشته تقدیر از مبلغان جهادی در برنامه قرار داشت اما امسال برای اولین بار همایش تجلیل از گروههای جهادی را در دستور کار قرار دادیم.

حجت الاسلام ارتقایی ادامه داد: از آن جایی که این گروه ها در مدارس علمیه در حال شکل گیری و جا افتادن است بنا را بر تجلیل از آن ها گذاشتیم تا در روند کیفی و کمی شاهد توسعه آنها باشیم.

وی با اشاره به این که 12 گروه تبلیغی در استان در حال فعالیت هستند اظهار داشت: از این بین 9 گروه را که فعالیت های قابل قبولی از خود ارائه داده اند را انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفتند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان خاطر نشان کرد: در ادامه 5 نفر از مبلغان که شامل 3 نفر از خواهران و 2 نفر از برادران بودند به عنوان مبلغان امین معرفی شدند و با تقدیم لوح تقدیر و جوایز نقدی از فعالیت های آنان تقدیر به عمل آمد.

وی با بیان این که کمیته امداد هم در بحث تقدیر از فعالان حوزه زکات ایفا نقش کرد، گفت: 20 نفر از فعالان و مبلغان حوزه که در زمینه زکات فعالیت های چشمگیری داشتند توسط کمیته امداد مورد تقدیر واقع شدند.

حجت الاسلام ارتقایی در پایان یادآور شد: در این مراسم سه سخنران اصلی حضور داشتند که در شروع مراسم حجت الاسلام دشتکی راهبرد های تبلیغی را شرح دادند ، سپس حجت الاسلام و المسلمین شعبانی به محتوای تبلیغی اشاره کرد و در آخر هم حجت الاسلام والمسلمین قرائتی به عنوان سخنران اصلی به بیان خاطرات و نکات مختلفی در زمینه تبلیغ پرداخت.

هادی شاملو
ارسال نظرات