۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۶۰۴۰۶۰

اعلام جزئیات فراخوان نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی

اعلام جزئیات فراخوان نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی
کوهی رستمی از اعلام جزئیات فراخوان نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در سطح ملی و استانی خبر داد.
منصور کوهی رستمی، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی همزمان با ایام فرخنده دهه‌کرامت، برگزار می‌شود، اظهار داشت: در فراخوان نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، ۱۲ کتاب در سه رده سنی «کودک»، «نوجوان» و «جوان و بزرگسال» معرفی شده است از سوی دیگر این جشنواره در دو بخش «فردی» و «خانوادگی» برگزار می‌شود.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه منابع مرتبط با این بخش ها، در دو شیوه مکتوب و الکترونیکی در جشنواره شرکت کنند، عنوان داشت: شرکت در این جشنواره برای عموم علاقه‌مندان در تمامی گروه‌های سنی میسر بوده و شرکت برای عموم کتابداران علاقه‌مند، تنها در بخش الکترونیک امکان‌پذیر است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه کودکان برای شرکت در بخش «کودک»، می‌توانند به یکی از دو شیوه «ترسیم نقاشی» و «ارسال فیلم موبایلی» اقدام کنند، افزود: کودکان با کشیدن نقاشی از جذاب‌ترین بخش مورد علاقه کتاب در برگه‌های مسابقه و یا ارسال یک فیلم موبایلی، شامل معرفی کتاب و یا خواندن بخش‌های جذابی از کتاب، در این جشنواره شرکت کنند.

کوهی رستمی در رابطه با راهنمای شرکت در جشنواره برای بخش نوجوان گفت: علاقه‌مندان در بخش «نوجوان» می‌توانند به دو شیوه ترسیم نقاشی از جذاب‌ترین بخش کتاب و پاسخگویی به سئوالات چهار گزینه‌ای به صورت مکتوب و الکترونیکی بر اساس کتاب‌های معرفی شده در جشنواره به همراه ارسال یک فیلم موبایلی که شامل معرفی کتاب دلخواه اعم از منابع جشنواره و منابع آزاد مرتبط با موضوع از طریق سایت در این جشنواره شرکت کنند.

وی افزود: در بخش «جوان و بزرگسال» علاقه مندان می‌توانند با مطالعه کتاب‌های معرفی شده و پاسخگویی به سوالات چهار گزینه‌ای بصورت مکتوب یا الکترونیک، ارسال فیلم موبایلی از معرفی کتاب دلخواه و ارسال معرفی کتاب دلخواه، تصویر و مشخصات آن (به صورت متنی) در حد یک پاراگراف (۳۵۰ کلمه) از طریق سایت در جشنواره شرکت کنند.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: شرکت کنندگان می‌توانند افزون بر ارسال آثار از طریق الکترونیک آثار مکتوب خود را به نزدیک‌ترین کتابخانه عمومی محل زندگی شان تحویل دهند./۹۴۵۶/د102/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات