۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۶۰۴۰۷۴
مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری:

حمایت حوزه از انقلاب و دستاوردهای آن همواره عملی بوده است

حمایت حوزه از انقلاب و دستاوردهای آن همواره عملی بوده است
حجت الاسلام صالحی گفت: حمایت و پشتیبانی حوزه و روحانیت از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های ارزشمند آن همواره در مقام عمل بوده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام سید جلال صالحی، مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری سه شنبه در نشست هفتگی طلاب و روحانیان این مدرسه علمیه با محکوم کردن اقدامات آمریکایی‌ها علیه نظام و ملت ایران، این گونه اقدامات را یک جنایت آشکار اقتصادی علیه یک کشور و ملت دانست.
 
وی با بیان این که چنین اقدامات جنایت کارانه‌ای از سوی رژیم آمریکا چیز تازه‌ای نیست، افزود: آمریکا هم در عرصه نظامی و هم اقتصادی جنایت‌های بسیاری را علیه ملت‌ها مرتکب شده است.
 
حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که ملت بزرگ ایران جنایت‌های چهل ساله آمریکایی‌ها را به هیچ عنوان فراموش نخواهند کرد، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها برای تحقق اهداف شیطانی و پلید خود به هر جنایتی علیه ملت‌ها دست می‌زنند.
 
مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با بیان این که چهل سال است که آمریکایی‌ها همه توان خود را علیه ملت ایران به کار گرفتند، تصریح کرد:، اما تنها دستاورد آمریکایی‌ها از چهل سال فشار، توطئه و ظلم علیه ملت ایران، رسوایی برای خودشان مانده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نظام مقدس جمهوری اسلامی با همه مشکلات و بحران‌ها در مسیر اصلی خود در حال حرکت است، بیان داشت: فشار‌های اقتصادی علیه نظام اسلامی نمی‌تواند مانع حرکت عظیم ملت ایران در رسیدن به اهداف انقلاب شود.
 
حجت الاسلام صالحی با بیان این که دشمنی آمریکایی‌ها با ملت ایران در ماه‌های اخیر آشکارتر شده است، خاطرنشان کرد: جنایت‌های آشکار آمریکایی‌ها علیه ملت ایران درسی برای آن دسته از کسانی است که همواره شعار ارتباط با آمریکا را سر می‌دانند.
 
مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با اشاره به این که اقدامات اخیر آمریکایی‌ها علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین تحریم‌ها یک وحدت ملی را میان همه گروه‌ها و جریان‌های سیاسی علیه سیاست‌های آمریکا به وجود آورده است، بیان داشت: امروز کسی دیگر در کشورمان زمزمه ارتباط با آمریکا را سر نمی‌دهد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز همه ما وظیفه داریم در جهت دفاع و حمایت همه جانبه از انقلاب و نظام تلاش کنیم، گفت: در این میان حوزه‌های علمیه و روحانیت باید در دفاع از این حرکت عظیم انقلاب اسلامی همانند گذشته پیشگام باشند.
 
حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که حوزه همیشه پشتیبانی و حمایت خود از انقلاب را در عمل به اثبات رسانده است، بیان داشت: حمایت حوزه و روحانیت از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های ارزشمند آن عملی است./950/د103/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات