۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۶۰۴۰۷۵
امام جمعه موقت ساری:

شعار و وعده های بی پشتوانه دردی از مشکلات مردم دوا نمی کند

شعار و وعده های بی پشتوانه دردی از مشکلات مردم دوا نمی کند
امام جمعه موقت ساری با بیان این که شعار و وعده های بی پشتوانه دردی از مشکلات مردم دوا نمی کند، گفت: مسؤولان باید در عمل وعده های اقتصادی خود را اثبات کنند.
حجت الاسلام محمد قاسمی، امام جمعه موقت ساری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال رونق تولید اشاره کرد و بر ضرورت اقدامی عملی دولت به منظور تحقق شعار سال تأکید کرد.
 
وی با بیان این که رونق تولید بهترین عنوان برای سال جدید از سوی مقام معظم رهبری بود، افزود: تحقق واقعی شعار سال می‌تواند به رفع بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور منجر شود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نامگذاری‌ها از سوی مقام معظم رهبری دقیق و کارشناسی است، خاطرنشان کرد: هیچ یک از نامگذاری‌های ایشان در طی سال‌های اخیر نمایشی و شعاری نبوده بلکه بر مبنای یک کار کارشناسی دقیق و عمیقی صورت گرفته است.
 
حجت الاسلام قاسمی با بیان این که در حال حاضر کشورمان در یک شرایط خاص اقتصادی به سر می‌برد، گفت: متأسفانه به دلیل نگاه های اشتباه برخی مسؤولان ظرفیت های بومی مورد توجه و استفاده قرار نمی گیرد.
 
وی با اشاره به این که عمل به رهنمود‌های مقام معظم رهبری در همه امور راهگشا بوده است، خاطرنشان کرد: در حوزه اقتصادی یکی از بهترین راهکار‌های برون رفت از شرایط فعلی تحقق رونق تولید است.
 
امام جمعه موقت ساری با بیان این که متأسفانه در حال حاضر به دلیل برخی سیاست‌های نادرست تولیدات داخلی با مشکلات بسیاری مواجه هستند، گفت: تلاش و برنامه ریزی مسؤولان برای رونق تولید می‌تواند به رفع مشکلات تولید داخل بسیار کمک کند.
 
حجت الاسلام قاسمی بر ضرورت رفع موانع تولید از سوی مسؤولان تأکید کرد و افزود: متأسفانه دولت در این بخش تنها به وعده و شعار اکتفا می‌کند و تاکنون اقدام عملی برای حمایت از تولید داخل نکرده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که شعار و وعده های بی پشتوانه دردی از مردم دوا نمی کند، خاطرنشان کرد: مسؤولان باید در عمل وعده های اقتصادی خود را اثبات کنند.
 
وی با اشاره به این که متأسفانه کشور چنین سال معطل موضوع برجام و مذاکرات هسته ای بی فایده شد، بیان داشت: امروز برای مسؤولان ما نیز ثابت شده برجام هیچ سودی برای ملت ایران نداشته است./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات