۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۶۰۴۰۸۷
امام جمعه بابل تأکید کرد؛

حضور طلاب جهادی در کمک رسانی به سیل زدگان آثار مثبتی در جامعه داشته است

حضور طلاب جهادی در کمک رسانی به سیل زدگان آثار مثبتی در جامعه داشته است
امام جمعه بابل گفت: حضور خودجوش طلاب و روحانیان جهادی در کمک رسانی به مردم سیل زده آثار بسیار مثبتی را در جامعه با خود به همراه داشته است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی روحانی، امام جمعه بابل امروز در نشستی که به منظور بررسی عملکرد طلاب و روحانیان جهادی در سیل اخیر در این شهرستان برگزار شد، تلاش گروه‌های جهادی در سیل اخیر را ستودنی دانست و گفت: حضور خودجوش طلاب و روحانیان جهادی در کمک رسانی به مردم سیل زده آثار بسیار مثبتی را در جامعه با خود به همراه داشته است.
 
وی با بیان این که حضور طلاب و روحانیان در مناطق سیل زده، جلوه دیگری از حضور و احساس مسؤولیت جامعه روحانیت نسبت به مردم را به نمایش گذاشت، خاطرنشان کرد: روحانیت در این حادثه پس از پیام مهم مقام معظم رهبری با همه توان و امکانات به صحنه آمد.
 
حجت الاسلام والمسلمین روحانی، مردمی بودن را یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های روحانیت در طول تاریخ برشمرد و افزود: علما و روحانیان همواره در شرایط سخت و مشکلات همراه مردم بوده اند و این عامل تقویت پیوند میان مردم و روحانیت است.
 
امام جمعه بابل با اشاره به این که در جریان سیل اخیر همه مردم، مسؤولان و گروه‌های جهادی برای کمک به سیل زدگان به صحنه آمدند، گفت: اما حضور طلاب و روحانیان جهادی در این حرکت انسان دوستانه پررنگ‌تر بوده است.
 
مسؤول مدرسه علمیه خاتم الانبیاء بابل با بیان این که با گذشت چندین هفته از سیل اخیر در کشور، هنوز هم طلاب و روحانیان جهادی در مناطق سیل زده حضور دارند، افزود: بسیاری از مردم در دیدار‌های خود از حضور روحانیت و طلاب در مناطق سیل زده بسیار خرسند شدند.
 
حجت الاسلام والمسلمین روحانی با اشاره به این که روحانیت بار دیگر ثابت کرد در هر عرصه و صحنه‌ای حضور پررنگ خواهد داشت، تصریح کرد: اثر تبلیغی چنین اقدامات ارزشمندی از سوی طلاب و روحانیان از چندین منبر و خطابه نیز بهتر و بیشتر خواهد بود.
 
امام جمعه بابل با بیان این که مردم وقتی روحانیت را در کنار خود می‌بینند، یأس و ناامیدی از فکر و ذهن آن‌ها خارج می‌شود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه طلاب و گروه‌های جهادی استان افزون بر مناطق سیل زده مازندران به سایر استان‌های کشور نیز خدمات خوب و ارزشمندی ارائه دادند.
 
مسؤول مدرسه علمیه خاتم الانبیاء بابل، تقویت و حمایت از گروه‌های جهادی و تبلیغی را امری ضروری و حیاتی دانست و تصریح کرد: وجود گروه‌های جهادی در چنین شرایط و مواقع حساسی آثار و برکات خوبی برای جامعه در پی خواهد داشت به همین منظور باید از چنین مجموعه‌هایی بیشتر حمایت شود./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات