۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۶۰۴۰۹۴

هیأت کبار العلمای عربستان، اعدام پیروان اهل بیت را مایه آرامش عنوان کرد!

هیأت کبار العلمای عربستان، اعدام پیروان اهل بیت را مایه  آرامش عنوان کرد!
هیأت کبار العلمای عربستان در واکنش به اعدام وحشیانه شماری از پیروان اهل بیت از سوی آل سعود، این جنایت را مایه ثبات و آرامش در این کشور عنوان کرد!

 به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، هیأت کبار العلمای عربستان اعدام وحشیانه شماری از پیروان اهل بیت(ع) از سوی آل سعود را طبق حدود و تعزیرات اسلامی عنوان کرد!

این هیأت وهابی و تندرو، اعدام 37 تن از شهروندان عربستان که بیشرشان از شیعیان این کشور هستند را موجب ثبات و آرامش توصیف کرده است.

وزارت کشور عربستان روز گذشته از اعدام 37 نفر از شهروندان این کشور با عنوان آنچه که اتهام تروریستی و ارتباط با تروریسم خواند، خبر داد.

اعدام‌‍‌های اخیر در شهرهای مکه، مدینه و ریاض و همچنین در استان عمدتا سنی قصیم و در استان شرقیه محل سکونت اکثریت اقلیت شیعه این کشور، انجام شده است.

سازمان عفو بین الملل در واکنش به این جنایت اعلام کرد که این اقدام در پی محاکمه‌های ناعادلانه و محکوم کردن «علی عبدالکریم الحواج» به اعدام به اتهام «جنایاتی»، که در دوران زیر 18 سالگی‌اش مرتکب شده، نقض آشکار قوانین بین‌المللی محسوب می‌شود.

گفتنی است که عربستان سعودی جزو 5 کشور نخست در جهان است که مجازات اعدام را اجرا می‌کنند و این کشور از اوایل سال جاری میلادی، 104 مورد اعدام داشته است./983/ب

 

ارسال نظرات