۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۶۰۴۱۱۴

حضور بلندمدت گروه جهادی الکفیل در مناطق سیل زده

حضور بلندمدت گروه جهادی الکفیل در مناطق سیل زده
حجت الاسلام عبدالملکی گفت: در زمینه کمک رسانی به سیل زدگان به گونه‌ای برنامه ریزی کردیم که تا ۳ سال در خوزستان حضور داشته باشیم.
حجت الاسلام سید امیر عبدالملکی، مسؤول گروه جهادی الکفیل تهران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه گروه جهادی الکفیل مشتکل از طلاب و بسیجی‌های کشور به ویژه تهران بزرگ است، اظهار داشت: شاکله بیشتر اعضای گروه، بچه هیأتی‌ها است که از ۵ سال پیش فعالیت‌ها را از کوره پس کوره‌های تهران، قرارگاه محرومیت زدایی در تهران و سایر استان‌ها آغاز و سپس در زلزله سرپل ذهاب، سیل گلستان، لرستان و خوزستان حضور پیدا کرد.

مسؤول گروه جهادی الکفیل تهران با بیان اینکه در خوزستان بحث کمک‌های میدانی از قبیل استحکام و ترمیم سیل بندها، جمع آوری و بسته بندی کمک‌های اهدایی مردمی از تهران به ویژه قشر کسبه براساس نیاز‌های اقلیمی و منطقه‌ای مورد توجه قرار گرفت، افزود: در مباحث فرهنگی نیز حضور روحانیت و گپ و گفتگو با سیل زدگان برای کاهش درد‌ها و رنج‌ها مورد توجه قرار گرفت و برای کودکان و نوجوانان برنامه‌های سرگرم کننده و اهدای جوایز ترتیب داده شد.

حجت الاسلام عبدالملکی با بیان اینکه طلاب بصورت گروهی به مناطق سیل زده اعزام می‌شوند، ادامه داد: هر گروه به مدت یک هفته در مناطق سیل زده حضور پیدا می‌کند و در این مدت محل اسکان ما، قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) که زیرنظرآیت الله کعبی اداره می‌شود، بود.

وی بیان داشت: آیت الله کعبی بصورت میدانی در مناطق سیل زده حضور و گزارش‌های میدانی ارائه می‌کردند که قطعا چنین گزارش‌هایی در ارائه خدمات گروه جهادی الکفیل تأثیر به سزایی داشت.

مسؤول گروه جهادی الکفیل تهران عنوان داشت: برنامه‌های ما در درازمدت آن است که در ترمیم و مرمت خانه ها، کمک رسانی در رساندن علوفه به دام‌ها و ارسال ماشین‌های کشاورزی مشارکت داشته باشیم؛ از سوی دیگر برنامه هایمان را به گونه‌ای تنظیم کردیم که برای ۳ سال در خوزستان حضور داشته باشیم./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات