۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۳
کد خبر: ۶۰۴۲۱۷
حداد عادل:

با ایستادگی در برابر سلطه گران از انقلاب دفاع می کنیم

با ایستادگی در برابر سلطه گران از انقلاب دفاع می کنیم
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، ایران را دارای قدمت تمدنی طولانی، سابقه ای بزرگ و انقلابی عظیم برای حفظ استقلال خود و ایستادگی در برابر سلطه گران توصیف کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، هیأت عالیرتبه مجمع تشخیص مصلحت نظام که به ریاست غلامعلی حداد عادل برای تقویت مناسبات راهبردی و شرکت در دومین اجلاس جهانی طرح « یک کمربند، یک جاده» به چین سفر کرده است، چهارشنبه، چهارم اردیبهشت در ضیافتی که از سوی حزب حاکم چین به منظور خوشامدگویی به هیأت بلندپایه ایرانی و به میزبانی ژانگ جیانوی، نماینده ارشد حزب مذکور برگزار شد، شرکت کرد.

در آغاز این ضیافت، پس از خوشامدگویی نماینده ارشد حزب حاکم چین، غلامعلی حداد عادل، ضمن تشکر از استقبال مقامات چینی از هیأت ایرانی گفت: « چین قدرتی بزرگ است که برخلاف روش استعمارگران نمی خواهد با زبان اسلحه و آتش افروزی با جهان سخن بگوید، بلکه به دنبال توجه به رفاه ملت هاست».

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، ایران را با قدمت تمدنی طولانی، سابقه ای بزرگ و انقلابی عظیم برای حفظ استقلال خود و ایستادگی در برابر سلطه گران توصیف کرد و افزود: « معنای نمادین و مفهوم گسترده طرح «یک کمربند، یک جاده»، حضور وسیع چین امروز در فضای جهانی است»./998/د103/ق

 

 

میثم صدیقیان
ارسال نظرات