۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۶۰۴۲۹۱
در سال جاری صورت می‌گیرد؛

تجهیز امکانات مدارس علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری

تجهیز امکانات مدارس علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری
حجت الاسلام رحمانی با اشاره به اینکه در سال جاری مدارس علمیه خواهران استان تجهیز خواهند شد، گفت: لیست مهمترین نیاز‌های آن‌ها آماده شده که در ماه جاری خریداری خواهد شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام یدالله رحمانی، مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری کارکنان این مدیریت، با تبریک اعیاد شعبانیه خاطرنشان کرد: بکوشیم از ایام باقیمانده ماه شعبان برای آمادگی هر چه بیشتر جسم و روح خود جهت ورود به ماه رمضان نهایت بهره را ببریم.

وی در ادامه با بیان اینکه مهمترین اولویت این مدیریت در سال جاری، اجرای کامل طرح مدرسه محوری است، افزود: در این طرح همه فعالیت‌ها و برنامه‌ها با محوریت خود مدرسه انجام می‌شود و مدیریت تنها نقش حمایتی و نظارتی دارد.

حجت الاسلام رحمانی با اشاره به مشکلات مالی حوزه‌های علمیه در سال جاری تصریح کرد: باید بکوشیم برای اجرای برنامه‌ها از ظرفیت خیران و نهاد‌های همسو استفاده کنیم تا نهایت صرفه جویی در هزینه‌ها صورت گیرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری همچنین با اشاره به پروژه‌های عمرانی این مدیریت در سال جاری ابراز کرد: به لطف الهی و با پیگیری‌های شبانه روزی ساختمان مدیریت این استان آماده بهره برداری است که در آینده نزدیک با حضور مسؤولان کشوری و استانی افتتاح خواهد شد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه ساختمان مدیریت این استان در یک مجموعه کاملا حوزوی بنا شده است که سایر فاز‌های این مجموعه نیز به مرور زمان احداث خواهد شد، افزود: احداث مرکز تخصصی معصومیه (س) شهرکرد و همچنین مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در این مجموعه، جزء فاز‌های دیگر است که کلنگ آغاز احداث آن‌ها همزمان با افتتاح ساختمان مدیریت بر زمین خواهد خورد.

حجت الاسلام رحمانی با اشاره به اینکه در سال جاری مدارس علمیه خواهران استان نیز تجهیز خواهند شد، اظهار کرد: لیست مهمترین نیاز‌های مدارس علمیه خواهران استان آماده شده است که ان شاءالله در ماه جاری خریداری خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۴ مدرسه علمیه خواهران استان تازه تأسیس هستند و از لحاظ امکانات وضعیت مطلوبی ندارند، ابراز کرد: به یقین بودجه بیشتری به این مدارس اختصاص داده خواهد شد تا نیاز‌های ابتدایی آن‌ها به طور کامل برطرف شود./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات