۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۶۰۴۲۹۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

حضور روحانیان در مناطق سیل زده به مردم آرامش داده است

حضور روحانیان در مناطق سیل زده به مردم آرامش داده است
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به حضور طلاب و روحانیان در کنار دیگر نیروهای جهادی در مناطق سیل زده، گفت: این حضور آرامش روحی و روانی را به این مناطق برگردانده است.

حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: ۱۰ هزار نفر سیل زده در مناطق مختلف لرستان وجود دارد.

وی با اشاره به فعالیت گروه های جهادی در مناطق سیل زده افزود: سه هزار نیروی جهادی در منطقه در کنار نیروهای سپاه، بسیج، هلال احمر و دیگر گروه ها در مناطق سیل زده فعالیت دارند.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه از بین گروه های جهادی ۹۰۰ نفر روحانیان و طلبه‌های جهادی هستند، عنوان کرد: حضور روحانیت آرامش روحی و روانی را به مناطق سیل زده بازگردانده است.

وی در ادامه با بیان اینکه حضور طلاب و روحانیت در مناطق سیل زده یادآور دوران هشت سال جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس است، گفت: این فضا در پلدختر همچنان مشهود است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: حفظ آرامش روحی و روانی بین خانواده های سیل زده در سرعت بخشیدن به روند امدادرسانی ها نقش آفرین بوده و طلاب در این زمینه به خوبی ایفای نقش کرده اند.

وی عنوان داشت: جریان یافتن زندگی در مناطق سیل زده مرهون همدلی و همبستگی ملت ایران در امدادرسانی ها و اعزام و فعالیت نیروهای جهادی در این مناطق است./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات