۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۶۰۴۲۹۴
آیت الله کعبی در گفت وگو با رسا:

آل سعود به آخر خط رسیده است | امت اسلام در برابر ظلم بایستند

آل سعود به آخر خط رسیده است | امت اسلام در برابر ظلم بایستند
عضو هیأت رییسه خبرگان جنایت اخیر را نشانه استیصال آل سعود دانست و با بیان اینکه آل سعود به آخر خط رسیده است، خواستار ایستادگی امت اسلام در برابر ظلم شد.
آیت الله عباس کعبی، عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به جنایت هولناک آل سعود در به شهادت رساندن ۳۳ شیعه عربستانی اظهار داشت: آل سعود هم پیمان آمریکا، تعدادی از شیعیان منطقه شرقیه، احساء، جده، مدینه و قطیف را مظلومانه و کینه توزانه به شهادت رساند و برگی به برگ‌های جنایت و ظلمش افزود.

دست انتقام الهی پشیمان کننده آل سعود است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه جنایت‌های آل سعود با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد، افزود: چنین جنایت‌هایی نشان از استیصال و به آخر خط رسیدن آل سعود است و قطعا دست انتقام الهی، این رژیم منفور را از چنین جنایت هولناکی پشیمان خواهد کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با محکوم کردن قتل ۳۳ شیع مظلوم عربستانی ادامه داد: همه آزادی خواهان و مظلومان جهان و امت اسلام و ملت‌های مقاوم چنین جنایتی را محکوم می‌کنند؛ از سوی دیگر نه تنها شیعیان حجاز بلکه تسنن آنجا نیز از دست آل سعود به ستوه آمدند و جنایت مذکور سبب اتحاد همه مظلومان حجاز علیه آل سعود می‌شود.
 
ریشخند آل سعود به سازمان‌های مدعی حقوق بشر

آیت الله کعبی با اشاره به اینکه اتحاد مردم عربستان زمینه ساز یک نهضت مردمی علیه آل سعود و گرفتن انتقام خون شهیدان خواهد شد، تصریح کرد: این جنایت مصداق محاربه با خدا و رسولش، افساد فی الارض و یک جنایت تروریستی است که در سایه سکوت سازمان‌های مدعی حقوق بشر رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه سکوت سازمان‌های مدعی در پس رشوه‌های آل سعود روی داده است، خاطرنشان کرد: چنین سازمان هایی، هویت خودشان را از دست دادند و به واقع آل سعود با چنین جنایت‌هایی به حقوق بشر ریشخند می‌زند، اما در عین حال ملت‌ها و امم در برابر چنین جنایت‌هایی متحد می‌شوند. /۹۴۵۶/ت302/ق
حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
روغنی
Iran, Islamic Republic of
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹
قتل عام شیعیان توسط ال سعود نشانه زوال انهاست.
0
0
گابریل
Iran, Islamic Republic of
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
واکنش کشورهای اسلامی در تقبیح کشتار مسلمانان توسط سعودی مانع ادامه ظلم و جنایت عربستان است.
0
0