۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۶۰۴۳۱۰
امام جمعه شادگان:

۱۰ تا ۱۵ روستای شادگان به زیر آب رفت

۱۰ تا ۱۵ روستای شادگان به زیر آب رفت
امام جمعه شادگان گفت: ۱۰ تا ۱۵ روستای شهرستان به زیر آب رفته و یا در محاصره سیل قرار دارد.
حجت الاسلام سید مجید شرفی، امام جمعه شادگان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، پیرامون آخرین وضعیت شهرستان و روستا‌های در محاصره سیل اظهار داشت: همه مسؤولان، گروه‌های جهادی، حوزه‌های علمیه و مواکب برای کمک رسانی به سیل زدگان شهرستان بسیج و خدمات گوناگونی انجام دادند با این حال ۱۰ تا ۱۵ روستا به زیر آب رفته و یا در محاصره سیل قرار دارد.

امام جمعه شادگان با بیان اینکه مزارع اکثر روستایی‌ها به زیر آب رفته است، خاطرنشان کرد: مسؤولان در حال رسیدگی هستند و کار‌های ارزشمندی انجام می‌دهند؛ از سوی دیگر از میزان آب کاسته شده است.

رییس شورای فرهنگ عمومی شادگان با اشاره به اینکه سیل زدگان در ۲ اردوگاه مستقر شدند، عنوان داشت: سیل زدگان در اردوگاه دارخوین زیر نظر آموزش و پرورش شهرستان و اردوگاه اسکان راهیان نور مسیر آبادان ـ شادگان مستقر شدند و در این باره از تلاش‌های مسؤولان شهرستان و همچنین آبادانی‌های عزیز نهایت تشکر و قدردانی را دارم.

حجت الاسلام شرفی بیان داشت: گروه‌های جهادی از نقاط مختلف کشور به ترمیم سیل بند‌ها و توزیع کمک‌های مردمی می‌پردازند، مواکب استان‌های فارس، گلستان، البرز و اصفهان نیز مشغول خدمت رسانی و پخت و پز غذا هستند.

وی گفت: امیدواریم پس ار بحران سیل و بازگشت مردم به خانه‌ها شاهد رونق دوباره در روستا‌ها باشیم./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات