۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۷
کد خبر: ۶۰۴۳۲۰

نامه رییس جامعه‌المصطفی به سفیر سریلانکا در ایران

نامه رییس جامعه‌المصطفی به سفیر سریلانکا در ایران
رئیس جامعه المصطفی العالمیه حادثه تروریستی در کشور سریلانکا را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، در پی حادثه تروریستی در سریلانکا، حجت الاسلام عباسی رئیس جامعه المصطفی العالمیه صلی الله علیه و آله و سلم طی نامه ای به سفیر کشور سریلانکا در ایران این حادثه را محکوم کرد.

متن نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر محمد شریف انیس

سفیر محترم کشور سریلانکا در ایران

با سلام و تحیت

خبر حمله تروریستی و وحشیانه روز یکشنبه 21 آوریل 2019 به کلیساها و هتل­های کشور عزیز و سربلند سریلانکا، که منجر به کشته و مجروح شدن صدها نفر از مردم بی‌گناه شد، موجب تأثر و تأسف این‌جانب گردید.

جامعةالمصطفی‌العالمیة به عنوان مرکز علمی و دانشگاه بین­المللی، ضمن ابراز همدردی با بازماندگان این حادثه غمناک، صریحاً این جنایت ضدبشری و ضددینی را محکوم نموده، قاطعانه اعلام می­دارد این اقدامات تروریستی و ضدانسانی، که با حمایت برخی دولت­های غربی و صهیونیست بین­الملل و ایادی حقیر و ناپاک آنان به وقوع پیوسته است، هرگز نخواهد توانست به اهداف غیرانسانی خود دست یابد و برای آنها و حامیان تروریست آنان، دست­آوردی جز خفت و خواری و انزوا به دنبال نخواهد داشت.

بدین وسیله، ضمن ابراز همدردی مجدد با خانواده قربانیان این جنایت، به دولت محترم و ملت سربلند سریلانکا و به تمامی مسیحیان و آزادی‌خواهان جهان عرض تسلیت داشته، برای مجروحان و مصدومان این حادثه اسف‌بار آرزوی شفای عاجل دارم./829/ج

علی عباسی

محمد مهدی مرادی
ارسال نظرات