۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۶۰۴۳۴۶
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

رونق تولید بهترین راه حل برای خنثی کردن تحریم های دشمنان است

رونق تولید بهترین راه حل برای خنثی کردن تحریم های دشمنان است
عضو شورای حوزه علمیه مازندران، رونق تولید را ظرفیتی ارزشمند برای کاهش وابستگی نفتی کشور و همچنین خنثی کردن توطئه دشمنان علیه کشور عنوان کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جامعه کارگری نوشهر، کارگران را قشر زحتمکش کشور معرفی کرد و گفت: پیشرفت کشور در صنایع و بخش‌های تولیدی نتیجه تلاش‌ها و زحمات جامعه کارگری است.
 
وی با بیان این که جامعه کارگری در خط مقدم دفاع از تولید داخلی قرار دارند، افزود: به طور حتم حمایت از جامعه کارگری یکی از بهترین روش‌های تقویت تولیدات بومی است.
 
حجت الاسلام والمسلمین مشایخ بر ضرورت حمایت بیشتر دولت از جامعه کارگری تأکید کرد و گفت: با توجه به این که چرخ تولید کشور با تلاش‌های این قشر زحمتکش می‌چرخد ضرورت دارد مسؤولان بیشتر از این جامعه تلاشگر حمایت کنند.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران همچنین به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال رونق تولید اشاره کرد و گفت: جامعه کارگری کشور نقش محوری و بسیار اثرگذاری در تحقق شعار سال مقام معظم رهبری بر عهده دارند.
 
مسؤول مدرسه علمیه شهید بهشتی (ره) نوشهر با تأکید بر این که دولت باید بیش از پیش به فکر معیشت جامعه کارگری باشد، خاطرنشان کرد: قشر کارگری در شرایط سخت اقتصادی کشور فشار‌های بسیاری را باید تحمل کند به همین دلیل توجه به این افراد امری ضروری است.
 
حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با بیان این که مسأله تولید داخلی و حمایت از آن امری مهم و راهبردی است که به توجه و دقت بیشتر مسؤولان کشور بستگی دارد، گفت: در شرایطی که دشمنان انقلاب همه توان خود را برای فشار حداکثری به ملت ایران به کار گرفتند، رونق تولید داخلی می‌تواند فشار‌های اقتصادی به مردم را به حداقل برساند.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که رونق تولید داخل وابستگی کشور به بیرون را به صفر می‌رساند، افزود: تا زمانی که دشمنان ملت ایران بدانند که کشورمان در کوچکترین اقلام کالایی به آن‌ها وابسته است از آن به عنوان ابزار فشار علیه کشورمان استفاده می‌کند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ما باید وابستگی خود در هر حوزه‌ای را به صفر برسانیم، خاطرنشان کرد: اگر در مسأله نفت همان طور که سال پیش مقام معظم رهبری نیز فرمودند، وابستگی کشور به حداقل می‌رسید، امروز آمریکایی‌ها نمی‌توانستند از صادرات نفت ایران را به عنوان ابزاری برای فشار به ایران اسلامی استفاده کنند./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات