۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۶۰۴۳۹۱

توصیه های رییس پلیس فرودگاه های کشور به حجاج

توصیه های رییس پلیس فرودگاه های کشور به حجاج
رییس پلیس فرودگاه های کشور در همایش آموزشی آیین نمادین حج به ذکر توصیه هایی به حجاج ایرانی پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار حسن مهری رییس پلیس فرودگاه های کشور پیش از ظهر امروز در همایش آموزشی آیین نمادین حج که در سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی برگزار شد به ایراد سخنرانی پرداخت و ضمن اشاره به برخی نکات مهم گفت: زائران از حمل و نقل اشیای قیمتی تا جایی که امکان دارد پرهیز کنند و به نکاتی که از سوی مدیران ابلاغ می شود توجه کرده و نیز توصیه های مدیران کاروان را فراموش نکنند.

وی تاکید کرد: حجاج به مسائلی که در مورد حمل و نقل زیور آلات و یا اشیای قیمتی مطرح می‌شود دقت ویژه‌ای داشته باشند.

رئیس پلیس فرودگاه های کشور با بیان اینکه حفظ گذرنامه و بلیط برای زائران ضروری است، افزود: شایسته است حجاج ایرانی مدارک هویتی اعم از گذرنامه و بلیط خود را در اختیار افراد غریبه قرار ندهند و به خوبی از آنها محافظت کنند.

وی تصریح کرد: زائران از بردن داروهای ممنوعه که لیست آنها نیز اعلام شده حتماً خودداری کنند و اگر زائری قرار است داروهای خاصی را استفاده کند حتما نسخه آن را به همراه داشته باشد تا در فرودگاه برای وی مشکلی پیش نیاید.

رئیس پلیس فرودگاه های کشور از زائران ایرانی خواست که از همراه داشتن برخی داروهای گیاهی و تنقلات خودداری کنند چرا که ممکن است، آشنایی نداشتن ماموران عربستانی و حتی ضرورت بازرسی دقیق در داخل کشور موجب معطلی زائران در فرودگاه شود.

سردار مهری در پایان با اشاره به شرایط خاص کشور عربستان خطاب به حجاج گفت: از رفتارهایی که موجب حساسیت ماموران امنیتی کشور عربستان می شود خودداری کنید./۸۱۱/پ202/ب1

محرمی محرمی
ارسال نظرات