۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۶۰۴۴۰۲
آیت الله امامی کاشانی:

اعدام شیعیان عربستان لکه ننگی بر چهره حاکمان و حامیان آل سعود پلید است

اعدام شیعیان عربستان لکه ننگی بر چهره حاکمان و حامیان آل سعود پلید است
امام جمعه موقت تهران با محکوم کردن جنایت آل سعود در بر اعدام وحشیانه تعداد زیادی از شیعیان مظلوم عربستان گفت: این اقدام لکه ننگی بر چهره حاکمان و حامیان آل سعود است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محمد امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه تهران با قرائت آیه 5 سوره قصص به میلاد با سعادت امام زمان(عج) اشاره کرد و گفت: بدون شک خداوند در آخرالزمان بر مستضعفان جهان منت خواهد گذاشت و آنها را وارثان زمین قرار خواهد داد.

وی ادامه داد: در دولت ظهور دیگر جایی برای ظالمان و جائران وجود نخواهد داشت، زیرا این وعده الهی بوده و امام زمان(عج) به اذن الهی طومار ظلم و جور را در هم خواهند پیچید.

آیت الله امامی کاشانی با اشاره به خطبه 205 نهج البلاغه تأکید کرد: امیرمؤمنان(ع) فرموده اند «دنیا بعد از آنکه از ما دوری کرد، به ما بر می گردد، همانطوری که شتر چموش شیرش را برای فرزندش باقی می گذارد و نمی گذارد کسی آن را بدوشد»، بنابراین این دنیا به هیچ ظالمی وفادار نخواهد بود و بر اساس وعده الهی به مستضعفان جهان ارث خواهد رسید.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: بر اساس توقیع امام زمان(عج) به شیخ مفید، اگر عنایت امام زمان(عج) به امت اسلام وجود نداشته باشد، دشمنان لحظه ای به ما اجازه نفس کشیدن نخواهند داد، بنابراین ما موظف هستیم در مسیر تقوا حرکت کنیم تا خداوند راه درست را به ما نشان دهد؛ ما باید قوانین را رعایت کرده و به یکایک وظایفمان عمل کنیم.

وی ادامه داد: اگر نسبت به وظیفه خود آگاهی داشته باشیم دیگر برای دریافت سود بیشتر سرمایه های خود را به خارج از کشور منتقل نخواهیم کرد.

به گزارش رسا، آیت الله امامی کاشانی در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی جمعه تهران با اشاره به هفته کار و کارگر گفت: ما باید برای شکوفایی اقتصاد کشور از تنبلی و فشلی پرهیز کنیم؛ روز کارگر تنها به کارگران اختصاص ندارد، بلکه شامل همه اقشار جامعه می شود، بنابراین همه ما در هر عرصه ای که فعالیت می کنیم، از تنبلی پرهیز کرده و وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهیم.

امام جمعه موقت تهران عنوان کرد: پاسداشت اهمیت کار به این است که تلاش کنیم رخوت، سستی، بی حالی و عیاشی و خوش گذرانی را از کشور بزداییم؛ امروز دولت و مجلس باید در نظر داشته باشند که تحت هیچ شرایطی نباید اجازه دهند چرخه تولید در کشور بخوابد.

وی با اشاره به ضرورت سرمایه گذاری سرمایه گذاران در داخل کشور ابراز کرد: حیف است که سرمایه های کشور در خارج از کشور خرج شود؛ سرمایه گذاران در نظر داشته باشند که اگر سود کم را انتخاب کنند تا چرخه تولید داخلی بچرخد، خداوند اجر و مزد آنها را خواهد داد.

آیت الله امامی کاشانی به تحریم های ظالمانه آمریکا اشاره کرد و گفت: دولت آمریکا از ابتدای انقلاب با جمهوری اسلامی دشمنی می ورزید، اما امروز ترامپ احمق پرده ها را کنار زده و دشمنی آمریکا با ملت ایران را آشکارتر کرده است؛ ما می توانیم با اتکای به ظرفیت های داخلی مر تحریم را شکسته و آسیب ها را به حداقل برسانیم.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: سیل اخیر علیرغم خساراتی که به بار آورد، نشان داد که اتکای به ظرفیت های داخلی می تواند بحران ها را به خوبی حل کند؛ وحدت و همدلی مردم با یکدیگر نشان داد که اگر منسجم باشیم، دشمن راه به جایی نخواهد برد؛ اگر وحدت، انسجام و همدردی در همه عرصه ها نهادینه شود، بدون شک دیگر در کشور شاهد مشکلات نخواهیم بود.

وی در ادامه ضمن تبریک انتصاب سردار سلامی به عنوان فرمانده جدید سپاه پاسداران افزود: برای ایشان آروزی موفقیت داریم و آرزو می کنیم در این وظیفه سنگین موفق و سربلند باشند؛ سپاه پاسداران در همه عرصه ها همواره در کنار سایر نیروهای مسلح در  برابر دشمنان سینه سپر کرده است.

آیت الله امامی کاشانی با اشاره به اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: ترور و تروریسم به معنای حمله نابهنگام و ایجاد آشوب در جوامع است، با این حال آیا آمریکا تروریست است یا ایران؟ ایران از لحاظ ایدئولوژی با ترور و تروریسم مخالف است، زیرا در روایات آمده است مؤمن هیچگاه به کسی هجوم نمی آورد.

وی تأکید کرد: امروز دنیا سپاه پاسداران را با مسائلی همچون دفاع از کشور، مردم و اسلام و ایجاد امنیت برای ملت های مسلمان شناخته و آمریکا و ایادی منحوس آن را با داعش پروری و بمباران های ناجوانمردانه در یمن می شناسند؛ امروز دنیا مثلث شوم آمریکا، صهیونیست و آل سعود را تروریست می داند و بنابر فرموده امام راحل روز انتقام از این ظالمان دور نیست.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به جنایت اخیر و هولناک آل سعود خبیث مبنی بر اعدام وحشیانه تعداد زیادی از شیعیان مظلوم عربستان تصریح کرد: آل سعود 37 نفر زندانی که از حکومت منحوس آل سعود انتقاد داشتند را به طرز وحشیانه ای اعدام کرد؛ این اقدام به عنوان لکه ننگی بر چهره حاکمان و حامیان آل سعود است./841/پ201/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات