۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۶۰۴۴۰۸
امام جمعه رشت:

پرونده آل سعود سرشار از سیاهی و نکبت است

پرونده آل سعود سرشار از سیاهی و نکبت است
امام جمعه رشت با محکوم کردن جنایت‌های آل سعود در ۲۰۰ سال گذشته، گفت: در پرونده این رژیم جنایت کار و وحشی، چیزی جز لکه‌های سیاه و نکبت دیده نمی‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان، طلب روزی حلال را نوعی عبادت دانست و گفت: عبادت تنها انجام اعمال عبادی نیست و کسب روزی حلال برای خانواده همانند جهاد فی سبیل الله است.
 
حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با تأکید براین که علم بدون تربیت دینی آثار مناسبی در جامعه نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: تنها علم با تقوا و تربیت دینی است که می‌تواند موجب سعادت و تعالی افراد شود.
 
نماینده ولی فقیه در گیلان در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن جنایت‌های آل سعود در ۲۰۰ سال گذشته گفت: در پرونده این رژیم جنایت کار و وحشی، چیزی جز لکه‌های سیاه و نکبت دیده نمی‌شود.
 
وی با بیان این که جنایت‌های آل سعود در جهان اسلام بیشتر از جنایت‌های بنی امیه است، تصریح کرد: باید شعار مرگ بر آل سعود نیز همانند شعار مرگ بر آمریکا در جامعه ما نهادینه شود.
 
نماینده ولی فقیه در گیلان بر ضرورت موضع گیری قاطع و شفاف مجامع بین المللی و همچنین امت اسلامی در برابر جنایت‌های آشکار رژیم جنایت کار آل سعود تأکید کرد و گفت: نباید جامعه جهانی در برابر اقدامات جنایت کارانه رژیم قداره کش آل سعود سکوت کنند.
 
وی، آل سعود را عامل اصلی به وجود آمدن گروه‌های تروریستی در منطقه معرفی کرد و با بیان این که این گروه‌های تروریستی تکفیری با حمایت‌های مالی رژیم جنایت کار آل سعود ادامه حیات داده اند، افزود: جنایت‌های این رژیم قداره کش امروز در یمن و سایر کشور‌های اسلامی به وضوح دیده می‌شود.
 
امام جمعه رشت به اعدام ۳۷ نفر در عربستان سعودی اشاره کرد و با بیان این که سران دنیای اسلام باید در برابر جنایت‌های رژیم جنایت کار آل سعود موضع گیری کنند، گفت: این رژیم قداره کش حتی به ملت خود نیز رحم نمی‌کند.
 
وی با تأکید براین که دنیای اسلام باید جلوی این جنایت‌های آشکار رژیم فاسد آل سعود بایستد، ادامه داد: متأسفانه سال‌ها است این رژیم جنایت کار با حمایت‌های آمریکا مردم بی گناه یمن را می‌کشد./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات