۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۶۰۴۴۲۰

حضور «شیر دارخوین» در نمایشگاه کتاب تهران

حضور «شیر دارخوین» در نمایشگاه کتاب تهران
چاپ دوم کتاب «شیر دارخوین» اثر فاطمه دولتی در سی‌ و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه شد.
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «شیر دارخوین» اثر فاطمه دولتی، روایتی داستانی از زندگی شهید جواد دل‌آذر فرمانده عملیات لشکر ۱۷ علی بن ابی طالب (ع) در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شد.

چاپ دوم «شیر دارخوین» که به تازگی به بازار کتاب راه یافته، در غرفه‌های «نشر معارف»، «نشر شهید کاظمی» و «نشر حماسه یاران» در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران قابل دسترسی است. این کتاب حاصل ۱۴ ماه تلاش مستمر بوده و با مصاحبه و کمک بیش از ۳۰ تن از همرزمان، اعضای خانواده و دوستان صمیمی شهید نوشته شده است.

نکته جالب در انتشار کتاب «شیر دارخوین»، وجود کد‌های QR در آن است که به مخاطبان کتاب، امکان تماشای فیلم‌های به‌جامانده از شهید را نیز می‌دهد.

برشی از این کتاب را با هم می‌خوانیم:
بی‌بی گفته بود: «هوای قبرستون سنگینه ننه، مخصوصاً دم غروب، چشم ننداز به سنگا. خوندن اسم میت عقل رو زایل می‌کنه.» جواد چشم از سنگ قبر‌ها گرفت، چراغ‌قوه زد توی کوره راه بین قبر‌ها تا جلوی پاش را ببیند. دم غروب نبود، شب می‌رفت سمت صبح؛ اما هنوز تا چشم کار می‌کرد ظلمات بود. محمد نشست لبِ یکی از قبرها، افتاد به سرفه. صدای قورت دادن آب دهان‌اش سکوتِ خوفناکِ قبرستان را شکست.

کتاب «شیر دارخوین» در ۳۰۴ صفحه با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و بهای ۳۰ هزار تومان از سوی انتشارات سامیر راهی بازار نشر شده است. /۹۲۵/د ۱۰۲/ش
ارسال نظرات