۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۶۰۴۴۵۴
از سوی آیت الله موسوی جزایری؛

مراسم بزرگداشت شهدای خدمت سیل اهواز برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهدای خدمت سیل اهواز برگزار شد
مراسم بزرگداشت سیدمحسن موسوی و محمد ناصری از شهدای خدمت در سیل اخیر اهواز برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم بزرگداشت سیدمحسن موسوی و محمد ناصری از شهدای خدمت در سیل اخیر اهواز، شامگاه گذشته از سوی آیت الله موسوی جزایری برگزار شد.

در این مراسم که اقشار مختلف مردم حضور داشتند، حجت الاسلام جلال جابریان، مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه، حسین یکتا، مؤسس پویش امام رضایی‌های کشور و دکتر زهرایی، رییس سازمانبسیج سازندگی کشور به سخنرانی پرداختند.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار داشت: مراسم مذکور از سوی آیت الله موسوی جزایری برای سادات فواضل و برادران نواصر برپا شده است و در این باره عرض تسلیت معظم له را به طایفه این دو شهید جهادگر عرض می‌کنم.

حجت الاسلان جابریان عنوان داشت: با تلاش‌های آیت الله موسوی جزایری ستاد مردمی کمک رسانی به سیل زدگان تشکیل شد که تاکنون با جمع آوری و توزیع کمک‌های مردمی به خدمت رسانی می‌پردازد.

وی ادامه داد: مراسم مذکور برای تجلیل از کسانی است که در راه خدا مجاهدت می‌کنند و سرزنش هیچ ملامت گری در آن‌ها تأثیر ندارد و مسیر اسلام اصیل را که همان ولایت محمد و آلش است، پیرو هستند.

لازم به ذکر است، سید محسن موسوی و محمد ناصری، یک روز پیش از میلاد حضرت، ولی عصر (عج) در مسیر خدمت به مردم سیل زده شهرستان کارون دچار حادثه تصادف شده و پس یک شبانه روز بستری دار فانی را وداع کرده و به ملکوت اعلی پیوستند.

همچنین در پی مکاتبات دفتر حجت الاسلام والمسلمین فرحانی و پیگیری‌های مکرر وی با بنیاد شهید استان برای درج نام این عزیزان در زمره شهدای خدمت و آماده سازی ۲ مزار در قطعه شهدای ایثارگر آرامستان اهواز به صورت رایگان انجام شد./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات