۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۶۰۴۴۶۸

اعلام عزای عمومی علمای بحرین به دنبال اعدام ۳۷ جوان عربستانی

اعلام عزای عمومی علمای بحرین به دنبال اعدام ۳۷ جوان عربستانی
در پی اعدام جوانان عربستانی توسط رژیم سعودی، علمای بحرین یک هفته عزای عمومی اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، علمای بحرین برای شهدای شرقیه و حجاز یک هفته عزای عمومی اعلام کردند.

متن این بیانیه به شرح ذیل است: 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

(وَلَا تَقُولُوا لِمَنْ یُقْتَلُ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتٌ بَلْ أَحْیَاءٌ وَلَكِنْ لَا تَشْعُرُونَ) البقرة ١٥٤

با نهایت تاسف و تاثر خبر ناگواری که عالم را لرزاند را دریافت کردیم، در سرزمین بلدین الشریفین (مکه و مدینه، عربستان) خون مسلمانان به علت اینکه آراء سیاسی مخالف و نظر مخالف آن رژیم ظالم دارند ریخته شده و علیه آنها اتهامات باطل ساخته می شود و ظالم از هیچ توجیهی برای ظلم و جور و دشمنی و ستمش کم نمی گذارد.

اقدام رژیم سعودی به اعدام های سیاسی و دسته جمعی در میان سکوت بین المللی که محل سوال است، نشان دهنده حجم افول در نظام سیاسی جهانی به رهبری آمریک و نظام های دیکتاتوری متحد آن است.

خون های ملت ها که به دست طاغوت ها و مستکبران ریخته می شوند آینده منطقه را بزودی تغییر خواهد داد و فرج مستضعفان باذن الله زودتر فرا خواهد رسید.

به ساحت امام زمان مهدی قائم منتظر (عج)، مراجع عظام، علمای مسامین، امت اسلامی و به خصوص اهالیمان در منطقه شرقیه عربستان و حجاز در این مصیبت بزرگ که قلوبمان را به درد آورد و چشممان را گریاند و قلب مولایمان امام زمان را بدرد آورد تسلیت می گوییم و با خانوده شهدا و بستگانشان ابراز همدردی می نماییم، خداوند قلبهای شما را محکم دارد و به شما صبر عطا فرماید.

از تمامی مومنین در جهان اسلام و اهالیمان در بحرین دعوت می نماییم تا به مدت یک هفته عزای عمومی بر ارواح شهدا بپا دارند./983/ب

منبع: تسنیم

ارسال نظرات