۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۶۰۴۴۷۳
رییس بسیج سازندگی کشور:

فرزندان انقلاب درس آموخته مکتب حسینی هستند

فرزندان انقلاب درس آموخته مکتب حسینی هستند
سرهنگ زهرایی با اشاره به اینکه شهادت ما موفقیت و پیروزی ما است، گفت: فرزندان انقلاب اسلامی درس آموخته مکتب حسینی و عاشورایی هستند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سرهنگ زهرایی، رییس سازمان بسیج سازندگی کشور، شامگاه گذشته در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت سیل اخیر اهواز، با بیان اینکه همیشه مدیون جهادگران هستیم، خاطرنشان کرد: علی رغم کمی امکانات و پشتیبانی ها، اما جهادگران معطوف به امکانات کم نبوده و همه جا حضور داشتند.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه فرزندان انقلاب اسلامی درس آموخته مکتب حسینی و عاشورایی هستند، اظهار داشت: در ۸ سال دفاع مقدس جمع اندکی از مؤمنان و دغدغه‌مندان انقلاب در مقابل استکبار جهانی و ۶۰ کشور جهانی مردانه ایستادگی کردند و به پیروزی دست یافتند.

این مقام مسؤول ادامه داد: نسل جوان در گام دوم انقلاب، در دهه پنجم و ۴۰ سالگی دوم انقلاب در پی تحقق منویات رهبرانقلاب در بیانیه ابلاغی در لشکر امام زمان (عج) شمشیر خواهند زد.

سرهنگ زهرایی با بیان اینکه سید محسن موسوی و محسن ناصری در مسأله سیل خوش درخشیده و همچون نگین در تاریخ انقلاب اسلامی خواهند ماند، تصریح کرد: حرکت این دو جوان برای کشور و حرکت‌های انقلابی مردم، برگ زرینی شد؛ از سوی دیگر دامان مادران و نگرش پدران با چنین جوانانی سوختی نیست و از بین نمی‌رود.

وی با بیان اینکه شهادت ما موفقیت و پیروزی ما است، خاطرنشان کرد: ریشه اینکه فرزندانمان در جنگ ۸ ساله به مقابله با دشمنان و در دفاع از حرم نیز به مقابله با تروریست‌ها پرداختند، تربیت پدران و مادران است./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات