۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۶۰۴۴۷۸
حجت الاسلام حبیب پور مطرح کرد؛

تلاش ستاد مردمی کمک به سیل‌زدگان خوزستان در امر بازسازی منازل

تلاش ستاد مردمی کمک به سیل‌زدگان خوزستان در امر بازسازی منازل
حجت الاسلام حبیب پور گفت: ستاد مردمی کمک به سیل‌زدگان، در گام بعدی درصدد تعریف نقش و مدیریت توان خود در بازسازی مناطق سیل زده است.
حجت‌الاسلام محمدرضا حبیب پور، مسؤول ستاد مردمی کمک به سیل‌زدگان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه ستاد در راستای تکمیل فعالیت دستگاه‌ها و نهاد‌های دولتی، از روز‌های آغازین سیل خوزستان، با پشتوانه کمک‌های مردمی و حضور جهادی طلاب و اساتید حوزه علمیه خوزستان، آغاز به کار کرد، اظهار داشت: در این ستاد، ۱۲ کمیته تخصصی متعدد با تمام ظرفیت و امکانات در خدمت مردم عزیز سیل‌زده بود، این ستاد در روز‌های پس از سیل نیز از یاری سیل‌زدگان در جبران خسارات و بازسازی منازل مسکونی دریغ نخواهد کرد.

مسؤول ستاد مردمی کمک به سیل‌زدگان خوزستان با بیان اینکه در ستاد، استان به ۱۱ محور اصلی تقسیم شد، عنوان داشت: یک نفر به‌عنوان مسؤول و رابط ستاد در آن منطقه تعیین شد تا سبب ارتباط منظم و اطلاع روزانه ما از وضعیت مناطق بحرانی استان شود.

حجت الاسلام حبیب پور با اشاره به اینکه در ستاد از ظرفیت‌های مردمی استفاده شده است، افزود: با فروکش کردن سیل و خروج سیلاب از مناطق مسکونی، خانه‌های بسیاری تخریب و یا ویران شدند که ستاد مردمی کمک به سیل‌زدگان، در گام بعدی درصدد تعریف نقش و مدیریت توان خود در بازسازی این مناطق است.

وی بیان داشت: با توجه به نیاز مبرم به کمک‌های نقدی مردم، یک حساب بانکی ذیل کمیته امداد امام خمینی تعریف شد که با تأیید مراجع ذی‌صلاح فعالیت مالی این ستاد کاملاً قانونی است./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات