۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۶۰۴۴۹۷
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

زمان نابودی و محو کامل آل سعود نزدیک شده است

زمان نابودی و محو کامل آل سعود نزدیک شده است
حجت الاسلام صادقی با محکوم کردن جنایت اخیر آل سعود، گفت: سران رژیم فاسد و منفور سعودی اطمینان کامل داشته باشند که زمان نابودی و محو کامل آن‌ها نزدیک شده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) قائمشهر با محکوم کردن جنایت اخیر سعودی‌ها در اعدام گسترده در این کشور، گفت: این جنایت سعودی‌ها بار دیگر پرده از چهره فاسد و جنایت کار این رژیم کودک کش برداشت.
 
وی با بیان این که متأسفانه این اقدام جنایت کارانه در برابر سکوت مرگبار مجامع بین المللی و مدافعان دروغین حقوق بشری جهان صورت گرفته است، افزود: متأسفانه مدعیان دفاع از حقوق بشر که همواره با مواضع دروغین و سیاسی خود در برابر جمهوری اسلامی ایران خود را مدافع حقوق انسان‌ها معرفی می‌کنند این بار در برابر این جنایت آشکار سعودی‌ها سکوت کرده اند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که سعودی‌ها به هیچ یک از اصول اولیه انسانی و حقوق بشری پایبند نیستند، خاطرنشان کرد: اعدام انسان‌های بیگناه و مخالف سیاست‌های جنایت کارانه آن‌ها در منطقه همواره جزء اولویت‌های این رژیم جنایت کار بوده است.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که آل سعود پس از شهادت آیت الله نمر این بار نیز دستانش به خون تعداد زیادی از شیعیان منطقه قطیف آغشته شده است، بیان داشت: کشتن شیعیان مخالف رژیم جنایت کار سعودی به بهانه‌های واهی و دروغین همواره جزء اولویت‌های این رژیم بوده است. ژ
 
حجت الاسلام صادقی با انتقاد شدید از سران کشور‌های اسلامی و همچنین سازمان‌های حقوق بشری تأکید کرد: علما و همچنین سران کشور‌های مسلمان منطقه و جهان باید در برابر این جنایت آشکار سعودی‌ها موضعی جدی و سخت گیرانه اتخاذ کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که جنایت سعودی‌ها در قضیه منا و همچنین قتل فجیع جمال خاشقچی هیچ گاه از ذهن‌ها دور نخواهد شد، بیان داشت: متأسفانه همه این جنایت‌های آشکار با چراغ سبز و حمایت آمریکای جنایت کار صورت گرفته است.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دستان پلید و شیطانی آل سعود به خون‌های بسیاری از مردم بی گناه منطقه آغشته شده است، افزود: گروه‌های تروریستی تکفیری که امروز ریشه آن‌ها به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حال خشکانیده شدن است از سوی رژیم فاسد سعودی در منطقه ایجاد و حمایت شده است.
 
حجت الاسلام صادقی با بیان این که سعودی‌ها با هم دستی آمریکا و رژیم صهیونیستی منطقه خاورمیانه را به آشوب کشیدند، خاطرنشان کرد: سران رژیم فاسد و منفور سعودی اطمینان کامل داشته باشند که زمان نابودی و محو کامل آن‌ها نزدیک شده است./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات