۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۶۰۴۵۰۷
امام جمعه بجنورد:

فتنه اقتصادی آخرین تیر ترکش دشمن در تقابل با نظام اسلامی است

فتنه اقتصادی آخرین تیر ترکش دشمن در تقابل با نظام اسلامی است
امام جمعه بجنورد با اشاره به شکست دشمنان و جبهه استکبار در مقابله با انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف، گفت: فتنه اقتصادی آخرین تیر ترکش دشمن در تقابل با نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در دیدار جمعی از کارگران و مدیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان که به مناسبت هفته کار و کارگر صورت گرفت، با تأکید بر تلاش و همت همگانی در راستای تحقق شعار سال، گفت: کارگران مهم‌ترین محور اجرایی شدن رونق تولید در کشور هستند.

وی اضافه کرد: کارگران از مهم‌ترین ارکان‌ پیشرفت هر کشور هستند که با تلاش و کوشش خود چرخ‌های تولید کشور را در صنایع مختلف به حرکت درمی‌آورند؛ به همین دلیل جایگاه این قشر زحمتکش از جامعه همواره ستودنی و حائز اهمیت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به نقش کارگران در تحقق شعار رونق تولید، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در طی سال‌های متوالی و با هدف توجه اذهان عمومی و نیز مسؤولین جامعه در سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های اجرایی به اهداف پیشه روی نظام اسلامی و نیز معضلات موجود، هر سال جدید را با نام‌گذاری خاص مشخص فرموده‌اند.

وی ادامه داد: روندی که ایشان در سال‌های گذشته در این خصوص مدنظر قرار داده‌اند، محور قرار دادن مسائل پیرامون اقتصاد کشور در نام‌گذاری سال‌ها به‌خصوص با محوریت قرار دادن راهبرد اقتصاد مقاومتی بوده است که در جهت ادامه همین روند سال ۱۳۹۸ را با عنوان سال رونق تولید نام‌گذاری فرمودند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به نقش کارگران در این زمینه، اظهار کرد: باید گفت که کارگران علی‌رغم مشکلات موجود، به ارزش کار و مسؤولیت خود در جهت حل مشکلات اقتصادی کشور توجه داشته و با وجدان کاری و سعی و تلاش بیشتر، چرخ‌های تولید کشور را هرچه بهتر بچرخانند.

وی افزود: در جهت تحقق این هدف مهم، محوری‌ترین اقدامات را باید خود کارگران و توجه آنان به جایگاهشان در جهت پیشرفت کشور و مسؤولیت خاصی که در این جایگاه به عهده دارند، دانست.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: بنابراین با توجه و اهمیت دادن به جایگاه کار و کارگر در فرهنگ دینی، می‌توان حمایت جامعه از این نیروی مولد تولید کشور را ارتقا بخشید و افزون بر آن اراده و عزم کارگران برای حرکت در این مسیر را افزایش داد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات