۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
کد خبر: ۶۰۴۵۳۶
کارشناس مسائل سیاسی:

دشمنان از وحدت ملت و سپاه هراس دارند

دشمنان از وحدت ملت و سپاه هراس دارند
سعیداوی با اشاره انتخاب سردار سلامی به فرماندهی سپاه گفت: چنین انتخابی گویای آن است که ما بر شعارها، اعتقاد‌ها و گفتمان هایمان راسخ هستیم و ذره‌ای عقب نشینی نکردیم.
جبار سعیداوی، کارشناس مسائل سیاسی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به حضور سپاه پاسداران در مناطق سیل زده عنوان داشت: مردم حضور مؤثر و مفید سپاه را درک کردند، سپاه با همه امکانات و ظرفیت حضور پیدا کرد تا به کاهش آلام بپردازد و در عین حال انسجامی میان سپاه و ملت به وجود آمد.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه دشمنان از انسجام ملت و سپاه هراس دارند، اظهار داشت: دشمن با تبلیغات سوء و شوی مسموم تلاش کرد تا الفت کنونی میان سپاه و مردم را از بین ببرد؛ بنابراین به درج نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی روی آورد.

سعیداوی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با تعیین سردار سلامی به فرماندهی سپاه بیان داشت: سردار سلامی از نخبه‌های سپاه و مدرس دانشگاه امام حسین (ع) است که در کنار استعداد‌های فردی، یک نگاه کلی و سیاسی برون مرزی به بسیاری از مسائل دارد.

وی گفت: سردار سلامی اعتقاد دارد که دوران استعمار و استکبار و سلطه گری فراعنه به سر آمده و باید به زانو در آید؛ از این رو بر پایه چنین اعتقادی برنامه ریزی دارد و دورنمای برنامه ریزی شان کم نظیر است.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: دورنمای برنامه ریزی سردار سلامی آن است که در تقابل خیر و شر، در کنار خیر عنصر فعال برای رسیدن به اهداف خیر وجود دارد و عنصریت فعال وی مشهود و تحت بررسی متفکران غربی قرار دارد.

سعیداوی ادامه داد: شرق شناساسان، سردار سلامی را به عنوان یک گزینه بسیار مهم برای پیاده سازی اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌شمارند و یکی از اهداف چنین انقلابی حمایت از مظلومان و مستضعفان جهان است که سردار سلامی یکی از قطعه‌های پازل چنین آرمانی در تحققش خواهد بود.

وی به فعالیت رسانه‌های غربی برای تخریب شخصیت سردار سلامی اشاره کرد و گفت: غرب متوجه شد که سپاه قصد دارد تفکر انقلابی خود را در داخل و خارج تقویت کند و هیچ عقب نشینی نداشته است.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به زیرکی رهبر انقلاب در انتخاب سردار سلامی تصریح کرد: چنین انتخابی گویای آن است که ما بر شعارها، اعتقاد‌ها و گفتمان هایمان راسخ هستیم و ذره‌ای عقب نشینی نکردیم./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات