۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۶۰۴۵۳۷
آیت الله رشاد:

کشتار مردم در سایه سکوت مدعیان حقوق بشر زمینه ساز نابودی آل سعود است

کشتار مردم در سایه سکوت مدعیان حقوق بشر زمینه ساز نابودی آل سعود است
آیت الله رشاد گفت: اعدام ۳۷ نفر در عربستان برگ دیگری از جنایت سعودی بود که در سایه سکوت مدعیان حقوق بشر زمینه نابودی این حاکمیت مرتجع را فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله رشاد رییس شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه استان تهران و تولیت مدرسه علمیه امام رضا(ع)، امروز در جلسه درس خارج فقه که در همین مدرسه علمیه برگزار شد، با ابراز تاسف از قتل عام بی رحمانه شیعیان در عربستان، گفت: اینکه در عربستان سعودی برخی از جوانان بااخلاص، آزادی خواه، عدالت طلب و مومن به راحتی با عنوان مبارزه با تروریسم قتل عام می شوند این برخورد ظالمانه مایه تاسف است.

وی افزود: این بازی که آمریکا و جهان غرب در دنیا شروع کردند و هر که را می خواهند نابود کنند و با عنوان حقوقی به اسم مبارزه با تروریست قتل انسانها را جایز اعلان کنند و با اتهامات دروغین و مطالب واهی به راحتی به نام مبارزه با تروریست خود عملا اقدام تروریستی انجام می دهند.

آیت الله رشاد ادامه داد: رفتار تروریستی آمریکا و اذناب او مانند عربستان و اسرائیل حکایت آن دزدی را دارد که خود دزدی کرده و اموال سرقت شده را زیر بغل زده و دوان دوان فریاد می زند دزد دزد!؛ در واقع این جنایتکاران این اقدامات وحشیانه را به صورت دولتی و سازماندهی شده در منطقه و جهان انجام می دهند.

رییس شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه استان تهران ترور کردن کسانی که شعار عدالت خواهی سر می دهند و طالب استقلال کشورشان هستند را اقدام تروریستی بیان کرد و گفت: آمریکا به صورت رسمی و آشکار دست به این اقدامات تروریستی می زند و عربستان سعودی نیز سیاست های آمریکا را به نیابت در منطقه پیاده می کند.

تولیت مدرسه علمیه امام رضا(ع) ادامه داد: عربستان دولت مرتجع غربی است که مدتها است شیوه حکومت داری آنان در دنیا منقرض شده، آنان یک طایفه و قبیله ای هستند که بر سرنوشت ملت سرزمین حجاز مسلط شده و بدون هیچ قائده و قانونی بر مردم این سرزمین اعمال قدرت می کنند.

وی افزود: متاسفانه امروز سرنوشت مردم عربستان به دستان قبیله‌ای فاسد، فاسق و سرسپرده قرار دارد و تا فریادی از این امت بلند می شود آنان را به اعدام محکوم می کند و آشکارا آنان را در مقابل دیدگان سازمانهای دروغین مدعی دفاع از حریم حقوق بشر اعدام می کند.

این استاد اخلاق اضافه کرد: اما همین سازمانهای حقوق بشر که امروز سکوت کرده‌اند اگر ببینند در ایران یک قاچاقچی مواد مخدر قدار که کانون صدها و هزاران خانواده را نابود کرده و مردم را در معرض انواع بیماری های مرگ آور قرار داده اعدام شود فریاد وا حقوق بشرشان بلند می شود اما در مقابل مرگ این 37 انسان مومن که مانند برگ خزان به زمین ریخته شدند، می بینیم که این سازمانهای حقوق بشر مرده اند و صدایی از آنان بلند نمی شود و حتی اظهار تاسف هم نمی کنند.

وی در ادامه بیان کرد: حتی غرب که مدعی دموکراسی و حقوق بشر است در مقابل این همه جنایت سکوت کرده و یا حداکثر اظهار تاسف می کند یک چیز بی خاصیت که به استهزا نزدیک تر است تا جدیت.

آیت الله رشاد با تاکید بر اینکه رژیم سعودی با این کار و قتل عام مردم بی دفاع زمینه نابودی خودش را فراهم کرده است، عنوان کرد: در طول تاریخ کدام دولت با قتل، غارت، ظلم و استبداد پایدار مانده که امروز عربستان باقی بماند، فارغ از جهات اخروی این اعمال و رفتار نابودی دولت جبار، قدار، سفاک، مرتجع و قبیله ای سعودی را نزدیک می کند.

تولیت مدرسه علمیه امام رضا(ع) ادامه داد: به هرحال خونهایی که اینگونه مظلومانه به زمین ریخته می شوند به زودی بنیان های این رژیم سرسپرده، وابسته و مرتجع را ویران خواهد کرد و سقوط خواهند کرد سعودی ها از تاریخ درس نمی گیرند تا ببینند هیچ حکومت و دولت مستبد و خونریزی دوام نمی آورد.

رییس شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه استان تهران گفت: سعودی ها مردم عربستان را برده خود می دانند و خودشان را مالک رقبات و اموال این کشور قلمداد می کنند و احدی هم در دنیا به آنان چیزی نمی گوید چون هر کسی حرف بزند با دلار نفتی آنان را خفه می کنند.

وی افزود: سعودی ها این همه در دنیا به دست رییس جمهور آمریکا تحقیر شدند و ترامپ به آنان گاو شیرده گفت اما به قدری بی شخصیت و بی فرهنگ و خفیف و ذلیل هستند که بدون توجه به این سخنان تحقیر آمیز باز میلیاردها دلار به آمریکا پول می دهند تا از آنان حمایت کنند./813/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
برای نابودی آل سعود خبیث دعا می کنیم.
0
0