۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۶۰۴۵۴۰
نماینده ولی فقیه در لرستان:

خدمات موکب ها به سیل زدگان چشمگیر بود

خدمات موکب ها به سیل زدگان چشمگیر بود
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به خدمات موکب ها در خدمت به سیل زدگان، گفت: در حوادث غیرمترقبه مسؤولیت تغذیه و پخت غذا به صورت متمرکز بر عهده ستاد عتبات باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، ظهر امروز در دیدار نماینده ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور در منطقه پلدختر و رییس ستاد عتبات عالیات استان گفت: خدمات موکب ها در پخت غذا و توزیع آن بین سیل زدگان چشمگیر بوده است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد خوب ستاد بازسازی عتبات عالیات افزود: با توجه به تجربه ارزشمند موکب ها در اربعین حسینی، از سوی مسؤولان عالی رتبه مصوب گردد که در مواقع حوادث غیرمترقبه مانند سیل و زلزله مسؤولیت تغذیه و پخت غذا به صورت متمرکز بر عهده ستاد بازسازی عتبات عالیات باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: امید است فعالیت این موکب ها تا تعیین اسکان موقت سیل زدگان ادامه پیدا کند و در خدمت رسانی به سیل زدگان اقدامات مؤثری صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به خسارت های وارده به سیل زدگان و ضرورت امدادرسانی گفت: روند امدادرسانی و خدمت به سیل زدگان باید تا بهبود شرایط ادامه یابد.

جمشید گودرزی، نماینده ستادبازسازی عتبات عالیات کشور در ادامه این دیدار از ارائه درباره خدمات رسانی موکب های ستاد بازسازی عتبات عالیات در مناطق سیل زده خبر داد و گفت: در مجموع تعداد ۵۴ موکب تا کنون در مناطق سیل زده مستقر شده اند و در این مدت دو میلیون پرس غذا گرم در بین مردم سیل زده استان توزیع شده است.

وی در ادامه از استقرار پنج نانوایی که به صورت شبانه روز در مناطق سیل زده استان خدمات رسانی می کنند خبر داد و گفت: در این راستا پنج قالیشویی در مناطق سیل زده استان استقرار یافته و شش هزار فرش تاکنون شست و شو شده است.

گودرزی در پایان اظهار داشت: ۱۴ واحد ساخت منزل در چم حسین و هفت جهیزیه ویژه هفت زوج جوان و برپایی مراسم جشن عروسی در چم مهر پلدختر و تعمیر وسایل منزل سیل زدگان انجام شده است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات