۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۶۰۴۵۹۴

چند خبر کوتاه از خراسان جنوبی

چند خبر کوتاه از خراسان جنوبی
یادواره ۱۹ شهید نیروگاه گازی قاین، اعزام سه کاروان از قاینات به سرزمین وحی و کارنامه درخشان ستاد عتبات قاینات عناوین برخی از اخبار کوتاه خراسان جنوبی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، یادواره 19 شهید وابسته به نیروگاه گازی قاین برای اولین بار در قاینات به عنوان یک رویداد فرهنگی بزرگ و ماندگار برگزار می شود.

حسینی، مسئول روابط عمومی نیروگاه گازی سیکل ترکیبی شهید کاوه قاین گفت: این یادواره به مناسبت بزرگداشت هفته کار وکارگر برگزار خواهد شد.

3 کاروان از قاینات به سرزمین وحی می روند

مدیر حج و زیارت استان در قاین، با بیان اینکه سه کاروان از قاینات با 455 نفر امسال به حج اعزام می شود، زمان اعزام این زائران را 17 تیر ماه اعلام کرد.

نوفرستی با بیان این که، دو هزار و 500 زائر امسال از استان در قالب 17 کاروان به سرزمین وحی می روند، افزود: از این تعداد 15 کاروان اهل تشیع و دو کاروان اهل سنت هستند.

کارنامه درخشان ستاد عتبات قاینات

ستاد بازسازی عتبات عالیات قاینات، کارنامه درخشانی در جمع آوری نذورات و هدایای مردمی و به ویژه اعزام نیروهای فنی و تخصصی به عراق داشته است.

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در دیدار مسئول ستاد و موکب امام رضا (ع) با اعلام این مطلب گفت: کمک های مردمی کار منحصر به فرد و ارزشمند و ماندگاری است.

فلاحتی ادامه داد: آن چه امروز در عراق هزینه می کنیم کار ماندگاری است که زمینه ساز ظهور آقا امام زمان (عج) را فراهم و عتبات عالیات را متحول می کند.

دوره آموزشی کارشناسان قرآنی

یک دوره آموزشی برای کارشناسان و رابطان قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی در خضری دشت بیاض برگزار شد.

حجت الاسلام میری، مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی نیمبلوک، مدت برگزاری این دوره را دو روز دانست و ادامه داد: در آن برنامه های توجیهی و آموزشی سال ۹۸ با محوریت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی تربیت کادر متخصص قرآنی در رشته های مختلف حفظ، روخوانی، روان خوانی، تجوید، مفاهیم و اجرای طرح بینات ۲۲ در ماه مبارک رمضان آموزش داده شد./9314/ت303/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات