۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۶۰۴۶۰۸

آیت الله شاهچراغی درگذشت مدیر فقید حوزه علمیه مهدیشهر را تسلیت گفت

آیت الله شاهچراغی درگذشت مدیر فقید حوزه علمیه مهدیشهر را تسلیت گفت
آیت الله شاهچراغی با حضور در بیت فقید سعید حجت الاسلام والمسلمین سیدجلال احمد پناهی درگذشت این عالم گرانقدر را به فرزندان آن مرحوم تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از سمنان، در پی درگذشت عالم وارسته مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سیدجلال احمد پناهی امام جمعه موقت سابق سمنان و استاد برجسته حوزه و دانشگاه، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان باتفاق جمعی از طلاب و روحانیان حوزه علمیه سمنان با حضور در منزل ایشان این فقدان غم انگیز را به فرزندان معزز و بازماندگان این روحانی عالیقدر تسلیت گفت.

آیت الله شاهچراغی در این دیدار ضمن گرامی داشت یاد و خاطره مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سیدجلال احمد پناهی، قرائت کلام الله مجید و ذکر فاتحه، درگذشت این روحانی متعهد و انقلابی را ضایعه ای بزرگ برای جامعه روحانیت استان سمنان و حوزه های علمیه برشمرد و بر لزوم همت طلاب جوان بر ادامه راه این عالم انقلابی تأکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به خدمات این روحانی فقید در دوران تصدی مسئولیت‌های مختلف، افزود: حجت الاسلام احمد پناهی دارای روحیه‌ والای جهادی و انقلابی بود و عمر بابرکت خود را در راه تربیت نسلی انقلابی و نشر و گسترش مفاهیم و ارزشهای اسلام ناب محمدی صرف نمود.

گفتنی است؛ مرحوم مغفور حجت الاسلام والمسلمین سید جلال احمد پناهی برادر بزرگوار شهیدان والامقام سید جمال و طلبه شهید سید مهدی احمد پناهی، در سن 56 سالگی پس از مدتی تحمل رنج بیماری عصر روز گذشته هفتم اردیبهشت ماه در بیمارستان کوثر سمنان به دیار باقی شتافت.

به گزارش رسا، مدیریت حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) مهدیشهر، امامت جمعه موقت شهر سمنان، ریاست ستاد نماز جمعه شهر سمنان و سالها تدریس در حوزه و دانشگاه از جمله مسئولیت‌ها و فعالیت‌های فقید سعید حجت الاسلام والمسلمین سید جلال احمد پناهی بوده است./977/پ310/ب1

جواد رمضانیان
ارسال نظرات