۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۶۰۴۶۱۵

بیانیه انجمن اساتید انقلابی حوزه در پی قتل طلبه همدانی

بیانیه انجمن اساتید انقلابی حوزه در پی قتل طلبه همدانی
انجمن اساتید انقلابی حوزه علمیه قم در بیانیه ای قتل طلبه همدانی را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، انجمن اساتید انقلابی حوزه علمیه قم در بیانیه ای قتل طلبه همدانی را محکوم کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بکشید ما را...

وابستگان جبهه کفر و نفاق همیشه در مواجهه با قدرت منطق موحدان پس از تلاش برای ترور شخصیتی مخالفان خود دست به حذف فیزیکی آنها می زنند، از این روست که تاریخ بشریت پر است از مظلومیت یاران اردوگاه توحید که پیوسته درخت حقیقت را با خون خود آبیاری کرده اند و با تقدیم جان ارزشمند خود نقاب از چهره کریه مزدوران ابلیس برداشته اند.

اگر امروز در همدان شهید حجة الاسلام مصطفی قاسمی را به خون خود آغشته کردند و چند روز پیش نیز در عربستان ۳۳ نفر از محبان خاندان عصمت و طهارت را گردن زدند و روی جنایتکار خود را بیش از پیش سیاه کردند دیروز و دیروزها نیز خون موحدان و مومنان عالم را بر زمین ریختند و قطعا خون هیچ کدام از ما رنگین تر از خون یحیای نبی و حسین بن علی علیهما السلام نیست.

اردوگاه جهانی کفر با نقاب مدرنیته و با اصالت دادن به هوس به دنبال تشکیل یک مجموعه گسترده سیستماتیک در مقابل جبهه مومنان است که با ترویج حس نفرت نسبت به پرچمداران جبهه ایمان که روحانیون اصیل انقلابی هستند در صدد ترور شخصیتی آنان و در نهایت حذف فیزیکی آنان برآیند اما این مسیری نیست که با شهادت رهروان آن، کم فروغ شود.

در روزهایی که آل یهود در راستای شیعه ستیزی خود چاره ای جز این ندیده که شمشیر از نیام برکشد و در قامت جلادی بی رحم تمام پروتکل های حقوق بشری را زیر پا نهد و ماهیت تاریک و وحشتناک خود را برای همگان عیان کند دراین سو نیز خط تخریبی دشمن وقتی دید سنگ ترور شخصیتی روحانیت، با حضور طلاب و روحانیون جهادی در مناطق سیل زده به سنگ خورده است تصمیم گرفت با استفاده از عناصری که افکار آلوده آنها متلوث به نجاست هوسبازی و شیطان پرستی است اینگونه عصبانیت خود را از نشاط، پویایی و مردمداری یاران انقلاب نشان دهد که سربازی از سربازان فرهنگی جبهه حق را به خون پاک خویش بغلطاند.

این روزها روزهای سرنوشت سازی است، ابلیس نفس های آخر خود را می کشد و تقویت ایمان و حفظ روحیه مقاومت در مقابل همه دسیسه های دشمن شرط اصلی نصرت الهی است، اما سخن ما به دشمن و ایادی آنها همانی است که امام راحل به مناسبت شهادت شهید مطهری فرمود: بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می شود. ما از مرگ نمی ترسیم؛ و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید. دلیل عجز شماست که در سیاهی شب، متفکران ما را می کشید./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات