۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۶۰۴۶۲۰
امام جمعه بروجرد:

فرهنگ کار در کشور تقویت و اصلاح شود

فرهنگ کار در کشور تقویت و اصلاح شود
امام جمعه بروجرد کار و کارگر را از مؤلفه های مهم رونق اقتصادی عنوان کرد و گفت: برای نقش آفرینی در این زمینه باید فرهنگ کار تقویت و اصلاح شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه بروجرد، ظهر امروز در دیدار با قشر کارگری و کارفرمایی این شهرستان کار و کارگر را از مؤلفه های مهم اقتصاد عنوان کرد و گفت: ارزش کار کارگر بسیار بالا است.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور افزود: کار کردن و تلاش در زمینه رونق تولید با تکیه بر نیروهای داخلی محقق می شود، باید فرهنگ کار در کشور تقویت شود و نگاه مردم از کار فقط مختص به پشت میزنشینی نباشد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه امروزه بیکاری جوانان از معضلات مهم و مشکل اساسی کشور است، اظهار داشت: با تقویت فرهنگ کار و فراهم ساختن زمینه کار جوانان باید این مشکل برطرف شود.

وی بر ضرورت رونق تولید اشاره کرد و گفت: این مهم در اشتغال زایی جوان نقش مؤثری دارد و جلوی بسیاری از آسیب ها را می گیرد.

امام جمعه بروجرد در ادامه با تأکید بر اینکه تفکر برخی‌ به ویژه نسل جوان در زمینه کار فقط به پشت میزنشینی محدود نشود، بیان کرد: متأسفانه امروزه بسیاری‌ به دنبال پشت میزنشینی بوده و حاضر به فعالیت در واحدهای تولیدی و صنعتی نیستند و این یک ضعف است.

وی با تأکید بر اینکه مسؤولان باید به فکر بسترسازی برای اشتغال قشر جوان باشند، عنوان کرد: با تدبیر در این زمینه می توان گام های مهمی در راستای تولید داخلی و تحقق شعار سال انجام داد و این مهم در رونق اقتصاد کشور نقش آفرین است.

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: تفکر و فرهنگ کار در کشور باید اصلاح شود، جلوی کم کاری ها گرفته شود و در ساعت کاری مورد نظر کار مفید صورت گیرد و با انجام وظیفه خود در هر زمینه ای بتوانیم درر تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق اقتصادی کشور نقش آفرین باشیم./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات