۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۶۰۴۶۴۱
استاد حوزه علمیه:

آل سعود حکومتی صهیونیسم خوی است

آل سعود حکومتی صهیونیسم خوی است
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه آل سعود حکومتی صهیونیسم خوی است، گفت: دفتر آل سعود با این کشتار و اعدام شیعیان بسته خواهد شد.

حجت الاسلام مظفری میانجی نماینده حضرات آیات شبیری زنجانی و علوی گرگانی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با ابراز تاسف از قتل عام بی رحمانه شیعیان در عربستان، گفت: خداوند در آیه 57 سوره مائده می فرماید: ای کسانی که ایمان آورده اید، کسانی را که دین شما را به مسخره و بازی گرفته اند، چه از آنان که پیش از شما کتاب آسمانی به آنها داده شد کفّار را دوستان و یاوران خود مگیرید و از خدا پروا کنید اگر شما مو‌من هستید.

وی افزود: چنانچه مختصر تاملی کنیم در فراتر این آیه شریفه، می بینیم که کاملا مطابقت دارد به حکام آل سعود، کانه آیه در خصوص این حکام شوم که می توان گفت تبار انحراف، یهودی مسلک و صهیونیسم خوی، نازل شده است.

حجت الاسلام مظفری میانجی در ادامه بیان داشت: علت اینکه آل سعود با مسلمانان دشمن و با کفار و فاجر دوستی می کند و با آنها مراوده همه جانبه دارد همین یهودی مسلک بودن اوست علت اینکه یهودی مسلک خوانده می شود آن است که قرآن کریم این قوم را دارای صفاتی همچون آز، حرص، پرخواه و حاسد معرفی می کند.

نماینده حضرات آیات شبیری زنجانی و علوی گرگانی با اشاره به اینکه اختلافات برادر با برادر و یا عموزاده ها در حاکمیت آل سعود صرفا بخاطر حُب به قدرت است، گفت: آنان با این اختلاف به دنبال خوش گذرانی بیشتر هستند، ثانیا خودشان نیز عنوان و اقرار بر این دارند که از تبار یهود هستند.

وی با تاکید بر اینکه آل سعود حکومتی صهیونیسم خوی است، بیان داشت: علت براینکه  برای دوام قدرت خود دست به هر جنایتی می زنند و اعدام آن ناصح بزرگ یعنی شهید آیت الله نِمر و قطعه قطعه کردن جنازه خاشقچی خبرنگار و اعدام آن ۳۷ نفر از منتقدان خودشان با آن وضعیت ناهنجار دلیل بر این گفتار است.

حجت الاسلام مظفری میانجی در پایان خاطرنشان کرد: غافل از اینکه همه‌ آن آرزوی دور و دراز با بسته‌ شدن دفتر عمرشان، از بین می روند و هرچقدر در خیانت به مسلمانان و ظلم و جور خودشان ادامه دهند عملا به متلاشی شدن حکومت خودشان کمک کردند، چراکه وعده خداوند متعال این است که حکومت با هر چیزی هم که دوام داشته باشد با ظلم دوام نمی یابد./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات