۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۶۰۴۶۴۵

نتیجه مسابقه علمی کوثر ۱۲ اردیبهشت اعلام می شود

نتیجه مسابقه علمی کوثر ۱۲ اردیبهشت اعلام می شود
ششمین دوره مسابقه علمی کوثر با موضوعات صرف، نحو، فقه، احکام، منطق و اصول در مقطع سطح دو و «ادبیات عرب» در مقطع سطح سه برگزار شد که نتیجه آن ۱۲ اردیبهشت اعلام می شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، سيد محمدهادی حسینی خراسانی در گفت و گویی با اشاره به رقابت بیش از هزار نفر از طلاب حضوری و غیرحضوری جامعه الزهرا علیهاالسلام از سراسر کشور در ششمین دوره مسابقه علمی کوثر گفت: نتیجه این مسابقه روز پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه از طریق پایگاه اطلاع رسانی جامعه الزهرا علیهاالسلام اعلام می شود.

مدیرکل اداره برنامه ریزی و ارزشیابی اضافه کرد: این مسابقه با موضوعات «صرف»، «نحو»، «فقه»، «احکام»، «منطق» و «اصول» در مقطع سطح دو و «ادبیات عرب» در مقطع سطح سه ۲۲ فروردین ماه در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و پنج استان اصفهان، تهران، خراسان رضوی، فارس و مازندران به صورت همزمان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات علمی کوثر هر سال به منظور ایجاد نشاط و رقابت علمی و شناسایی استعدادهای برتر با موضوعات مختلف در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود و نفرات برتر هر بخش از مزایای مختلف از جمله دریافت جوایز، اولویت جذب در مدرسه علمیه کوثر یا اولویت جهت تحصیل در مقاطع بالاتر بهره‌مند می‌شوند./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات