۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۶۰۴۶۴۸
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

کمک به بازسازی عتبات عالیات از مصادیق تعظیم شعائر الهی است

کمک به بازسازی عتبات عالیات از مصادیق تعظیم شعائر الهی است
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اهمیت کمک به بازسازی عتبات عالیات، گفت: کمک به بازسازی عتبات عالیات از مصادیق تعظیم شعائر الهی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در نشست هیئت‌امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان، اظهار داشت: حضور و همکاری آحاد گوناگون مردم در بازسازی عتبات عالیات بسیار مؤثر است.

وی افزود: کمک به بازسازی عتبات عالیات نوعی سرمایه‌گذاری معنوی و بهترین صدقه است که انسان را به خدا نزدیک می‌کند؛ چراکه ائمه اطهار (ع) کانال ارتباطی ما باخدا هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: ما هر چه داریم از اهل‌بیت (ع) است و کمک و همیاری ما در بازسازی عتبات این بزرگواران خیروبرکت مضاعفی را نصیب زندگی ما می‌کند.

وی ادامه داد: البته مردم ما عشق و ارادت خاصی به اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) داشته و همواره درزمینهٔ کمک به بازسازی عتبات عالیات پیشرو و پیشگام بوده‌اند.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: مردم ما همواره به‌صورت خودجوش برای بازسازی عتبات عالیات همکاری و تعامل داشته‌اند ولی لازم است در این زمینه برنامه‌ها و اقدامات جامعی انجام گیرد.

وی خاطرنشان کرد: باید در این زمینه طوری عمل شود که مردم به‌صورت خودجوش همچون چشمه‌ای همیشه جوشان عمل کرده و اعطای کمک به بازسازی عتبات عالیات نیاز به موتوری محرک نداشته باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که اعطای کمک به بازسازی عتبات عالیات به‌صورت مشارکتی و تعاونی باشد؛ چراکه در کارها و فعالیت‌های دسته‌جمعی خیروبرکت فراوانی وجود دارد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: باید به‌گونه‌ای فرهنگ‌سازی شود که مردم با رضای قلبی در این امر خداپسندانه شرکت کنند نباید در این زمینه احساس اجبار کرده و یا در معذوریت اخلاقی قرار بگیرند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات