۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۶۰۴۶۵۲
با حضور دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان؛

اولین جلسه کمیسیون تخصصی تبلیغ دبیرخانه شورای عالی حوزه درسال ۹۸ برگزار شد

اولین جلسه کمیسیون تخصصی تبلیغ دبیرخانه شورای عالی حوزه درسال ۹۸ برگزار شد
اولین جلسه کمیسون تخصصی تبلیغ شورای عالی حوزه در سال ۹۸ با هدف ارائه گزارشی از فعالیت‌های سال گذشته و ارائه برنامه‌های آتی آن بر اساس نظام جامع تبلیغ حوزه تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، سی و سومین جلسه کلی و اولین جلسه رسمی سال 98 کمیسیون تخصصی تبلیغ دبیرخانه شورای عالی حوزه علمه خراسان با حضور حجت الاسلام والمسلمین فرزانه دبیر شورای عالی حوزه و اعضای این کمیسیون برگزار شد.

در این جلسه حجج اسلام گنابادی نژاد(رییس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی) فردوسی پور(معاون تبلیغ حوزه علمه خراسان) صاحبقرانی( رییس جدید سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی) دهشت، صابری تولایی و اورعی کریمی حضور داشتند که در ابتدا حجت الاسلام گنابادی نژاد از فعالیت های تبلیغی گروه های جهادی مجموعه خود در جریان حادثه سیل و نیز برنامه نوروزی گزارشی ارائه کرد.

پس از آن حجت الاسلام فردوسی پور معاون تبلیغ حوزه نیز از اعزام گروه های جهادی طلاب به مناطق سیل زده و خدمات انجام شده گزارشی ارائه کرد. سپس حجت الاسلام بیگلری، کارشناس کمیسیون تبلیغ از فعالیت ها و مصوبات کمیسیون تبلیغ در یک سال گذشته گزارش داد.

حجت الاسلام فردوسی پور، دبیر کمیسیون تخصصی تبلیغ نسبت به برنامه های این کمیسیون در سال 98 و الزامات کاری آن بر اساس نظام جامع تبلیغ حوزه علمیه خراسان به تبیین وظایف و نحوه عملکرد آینده پرداخت.

گفتنی است شورای عالی حوزه علمیه خراسان از ابتدای تاسیس با حکم مستقیم رهبر انقلاب با ایجاد دبیرخانه و کمیسیون های تخصصی زیر مجموعه آن، در حوزه های مختلف مورد نیاز حوزه و مرتبط با طلاب نظیر آموزش، پژوهش، تبلیغ و غیره، از حضور استادان صاحب نظر و کارشناسان امر، در تشکیل جلسات بررسی مشکلات و تدوین راه حل و ارائه آن به شورای عالی حوزه علمیه خراسان جهت تصویب و اجرا، بهره برده و در این راستا فعالیت چشمگیر و موثری داشته است./933/پ202/ب1

جواد رستمی
ارسال نظرات