۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۶۰۴۶۷۵
آیت الله مجتهد شبستری در گفت‌وگو با رسا:

مدعیان خدمت به حرمین شریفین همچون داعشی‌ها حق‌طلبان را گردن می‌زنند

مدعیان خدمت به حرمین شریفین همچون داعشی‌ها حق‌طلبان را گردن می‌زنند
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جنایات اخیر آل‌سعود، گفت: دولتی که عنوان خادم الحرمین را یدک می‌کشد مانند داعشی‌ها حق طلبان را گردن می‌زند.
آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به جنایات اخیر دولت عربستان، گفت: در عربستان سعودی ۳۷ نفر که ۳۴ نفر از آنان شیعه بودند به جرم حق گویی و امر به معروف و نهی از منکر از سوی جلادان رژیم سعودی گردن زده شدند؛ دولتی که عنوان دولت اسلامی و خادم الحرمین بودن را یدک می‌کشد این چنین عمل می‌کند.

وی افزود: دولت سعودی مانند داعشی‌ها که گروهی تروریستی هستند، رسما و علنا در روز روشن این مظلومین را گردن می‌زنند و عجیب‌تر اینکه آنان که مدافع حقوق بشر هستند و همچنین مجامع بین المللی سکوتی مرگبار اتخاذ کرده و اقدامی نمی‌کنند.
 
آیت الله شبستری گفت: البته عربستان گاو شیرده آمریکا تلقی می‌شود، ولی دولت‌های دیگر باید برای محکوم کردند این فاجعه روابط اقتصادی و دیپلماتیک خود را با دولت جنایتکار سعودی قطع کنند.

نایب رییس جامعه روحانیت مبارز در ادامه ابراز کرد: روز گذشته در شهر همدان یک طلبه با سلاح گرم به وسیله یکی از اراذل و اوباش کشته و گفته می‌شود قاتل وی در حال دستگیری نیز به قتل می‌رسد، ولی قوه قضاییه و نیروی انتظامی باید مساله را ریشه یابی کنند تا این‌گونه حوادث تکرار نشود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اتفاقاتی که در وزشگاه آزادی رخ داد، تصریح کرد: در این گونه مسائل، نیروی انتظامی و دولت باید کنترل لازم را داشته و نظم را در این موارد به خوبی برقرار کنند./۹۶۹/ت302/ب1
محمدرضا محمودخانی
ارسال نظرات