۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
کد خبر: ۶۰۴۶۷۸

تبیین بیانیه گام دوم انقلاب از سوی استاد پناهیان

تبیین بیانیه گام دوم انقلاب از سوی استاد پناهیان
حجت الاسلام والمسلمین پناهیان به تبیین بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت و امید را مهم ترین هدف بیانیه گام دوم انقلاب دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان در دومین روز از سلسله نشست های طلیعه رمضان که در سالن همایش های غدیر برگزار شد به تبیین بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت و گفت: برای درک بهتر بیانیه باید دید از سوی چه شخصیتی صادر شده است.

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: رهبر معظم انقلاب، بدون توجه به شخصیت سیاسی ایشان، دارای قدرت تحلیلی هستند که آشنایی ایشان با قرآن کریم و تاریخ اسلام موجب شده است قدرت تحلیل ایشان بیشتر نمایان شود و همچنین از دیگران متمایز شوند؛ زیرا طلاب فراوانی هستند که به مقامات بالای اجتهاد رسیده اند اما به صورت کامل به قرآن نپرداخته اند.

وی با بیان این که مفهوم امید، بالاترین هدف بیانیه گام دوم انقلاب است، گفت: متأسفانه برخی مسؤولان ناامید هستند و ناامیدانه عمل می کنند که طلاب باید نسبت به امیدواری مردم تلاش کنند که از راه های ایجاد امید برای مردم این است که آنها را نسبت به غیر انقلاب ناامید سازیم.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان ادامه داد: طلاب باید بتوانند ناامیدی در جوامع دیگر را اطلاع رسانی کنند؛ همه باید بدانند که ملت اروپا و آمریکا چه امیدی به آینده دارند، اگر قیام نمی کنند و سرجای خود نشسته اند به دلیل نا امیدی است و در دنیا آینده ای ندارند که به آن دل ببندند.

وی ادامه داد: طلابی که از جزییات اتفاقات کشورهای دیگر آگاهی ندارند نمی توانند مردم را روشن کنند؛ از سوی دیگر باید مراقب باشند اگر می خواهند از فعالیت های دولت انتقاد کنند به گونه ای باشد که آب به آسیاب دشمن نریزند و مردم را ناامید نسازند.

گفتنی است، سخنان حجت الاسلام والمسلمین پناهیان در زمینه تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و توصیه های وی در زمینه امید دادن به جامعه بزودی از سوی سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا منتشر می شود./1324/ج

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 12
 
مصطفی رستمی
ارسال نظرات