۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۷
کد خبر: ۶۰۴۶۷۹
با حضور مدیر حوزه‌های علمیه؛

نشست شورای نهاد‌های حوزوی استان خوزستان برگزار شد

نشست شورای نهاد‌های حوزوی استان خوزستان برگزار شد
نشست شورای نهاد‌های حوزوی خوزستان با حضور آیت الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نشست شورای نهاد‌های حوزوی خوزستان با حضور آیت الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه در سالن جلسات دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.

در این نشست حجج‌اسلام والمسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی، علی‌نژاد، رییس دفتر تبلیغات، کلاه کج، مدیر مرکز خدمات، رجب پور، مدیر مدارس علمیه خواهران و استاد، مسئول بسیج طلاب استان خوزستان حضور داشتند.

آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور، پس از استماع گزارش اعضای شورای نهاد‌های حوزوی خوزستان، پیرامون فعالیت این نهاد‌ها در حادثه سیل خوزستان گفت: نهاد‌های حوزوی استان خوزستان در حادثه سیل در یک جبهه واحد و هماهنگ عمل کردند و تأثیر حضور روحانیت در کنار مردم سیل‌زده در ابعاد روحی و روانی برجسته و مشهود است.

وی با تشکر از طلاب خواهر و برادر استان خوزستان و تشکر ویژه از آیت‌الله جزایری برای حضور در عرصه خدمت ابراز کرد: حوزه علمیه خوزستان، افتخار بزرگی را در کارنامه حوزه و روحانیت ثبت کرد.

در ادامه این نشست حجت الاسلام علی نژاد، رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان با بیان این که درست است سیل خسارت و خرابی وارد می‌کند، اما از منظری نیز نعمت بود، اظهار داشت: دشمن به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و روحانیت بود که خوشبختانه با ورود به موقع حوزه‌های علمیه و روحانیت توطئه‌های دشمنان خنثی شد.

حجت الاسلام علی نژاد در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر این که استان خوزستان خط مقدم جنگ فرهنگی است، خاطرنشان کرد: تمرکز تبلیغی، رسانه ای، عقیدتی و فضای مجازی دشمن بر روی خوزستان و از این  طریق به دنبال گمراهی مردم است.

لازم به ذکر است، دست‌یابی به ۹ مصوبه کلان و راهبردی پیرامون مباحث آموزشی، تبلیغی و رسانه‌ای، دستاورد مهم و قابل توجه این نشست است./۹۴۵۶/د103/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات